Persgroep Advertising werkt samen met Nakko Media
- Media
- 30 sep 2013 @ 09:25
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Online
- 30 sep 2013 @ 09:25
- Redactie Media
De Persgroep Advertising bundelt vanaf 1 oktober haar krachten met Nakko Media voor de exploitatie van mobiele sites en apps. Hiermee versterken de mobiele nieuwssites en apps van AD, Volkskrant, Trouw, Het Parool en Tweakers het nieuwskanaal van Nakko Media.
Met deze samenwerking worden de mobiele advertentiemogelijkheden verbreed en kan nog beter worden ingespeeld op de behoefte van de advertentiemarkt, aldus De Persgroep. Door de samenwerking met Nakko Media ontstaat een compleet en kwalitatief nieuwschannel in de markt. Advies en inkoop betreffende de mobiele mogelijkheden op de individuele Persgroep titels AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool en Tweakers blijven via de eigen salesorganisaties van De Persgroep verlopen.
De samenwerking tussen De Persgroep Advertising en Nakko Media past binnen de visie van De Persgroep om zich meer te richten op de digitale activiteiten. Nini Spits, sales director Digital bij De Persgroep Advertising: "De combinatie van expertise, technologie en sales heeft ons doen besluiten een samenwerking met Nakko Media aan te gaan. Samen gaan wij ons meer specialiseren in mobiele advertentieoplossingen voor adverteerders."
Harm Schweigman, General Manager bij Nakko Media: "In de snel veranderende markt van mobiel internet is het belangrijk om steeds te innoveren. Wij zijn trots dat wij de verbindende schakel kunnen zijn tussen deze innovatie en de kwaliteit van de Persgroep. Door deze samenwerking vernieuwen en vergroten wij de advertentiemogelijkheden voor onze klanten."
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- mobile advertising
- nieuwssite
- apps
- AD
- Trouw
- Persgroep
- Tweakers
- mobiel
- samenwerking
- Volkskrant
- Nakko Media
- reclame
- Parool
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing