Persgroep Advertising werkt samen met Nakko Media

Persgroep Advertising werkt samen met Nakko Media
  • Media
  • 30 sep 2013 @ 09:25
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Online

De Persgroep Advertising bundelt vanaf 1 oktober haar krachten met Nakko Media voor de exploitatie van mobiele sites en apps. Hiermee versterken de mobiele nieuwssites en apps van AD, Volkskrant, Trouw, Het Parool en Tweakers het nieuwskanaal van Nakko Media.

Met deze samenwerking worden de mobiele advertentiemogelijkheden verbreed en kan nog beter worden ingespeeld op de behoefte van de advertentiemarkt, aldus De Persgroep. Door de samenwerking met Nakko Media ontstaat een compleet en kwalitatief nieuwschannel in de markt. Advies en inkoop betreffende de mobiele mogelijkheden op de individuele Persgroep titels AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool en Tweakers blijven via de eigen salesorganisaties van De Persgroep verlopen.

De samenwerking tussen De Persgroep Advertising en Nakko Media past binnen de visie van De Persgroep om zich meer te richten op de digitale activiteiten. Nini Spits, sales director Digital bij De Persgroep Advertising: "De combinatie van expertise, technologie en sales heeft ons doen besluiten een samenwerking met Nakko Media aan te gaan. Samen gaan wij ons meer specialiseren in mobiele advertentieoplossingen voor adverteerders."

Harm Schweigman, General Manager bij Nakko Media: "In de snel veranderende markt van mobiel internet is het belangrijk om steeds te innoveren. Wij zijn trots dat wij de verbindende schakel kunnen zijn tussen deze innovatie en de kwaliteit van de Persgroep. Door deze samenwerking  vernieuwen en vergroten wij de advertentiemogelijkheden voor onze klanten."

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken