Telegraaf: rich media advertising op Windows Phone

Telegraaf: rich media advertising op Windows Phone
  • Media
  • 18 sep 2013 @ 11:57
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Online

De Telegraaf maakt met de laatste update van haar Windows Phone-app vanaf vandaag rich media advertising mogelijk voor haar adverteerders.

Krijn Haasnoot, productmanager mobiel bij De Telegraaf: “Mobile advertising heeft van alle vormen van adverteren aantoonbaar de grootste potentie binnen het umfeld van digitaal adverteren. We zien ons mobiele bereik de afgelopen jaren enorm groeien, overigens niet ten koste van het bereik op de reguliere website. Het moment en de locatie van het gebruik is anders, waardoor we nu gedurende de hele dag in nauw contact staan met onze gebruikers. Het is daarom ook vanzelfsprekend dat we op al onze mobiele apps en sites mogelijkheden bieden voor de adverteerder om zijn doelgroep te bereiken via specifieke targeting."

Om advertising mogelijk te maken wordt gebruik gemaakt van de diensten van Mads. Ashu Mathura, ceo van Mads: “De Telegraaf is een van de eerste grote Nederlandse uitgevers die zijn totale mobiele (smartphone en tablet) bereik heeft gedefragmenteerd als het gaat om advertentie-delivery, -specificaties en analytics. Adverteerders hoeven nu niet meer te kiezen uit Apple, Android of Windows Mobile, maar simpelweg uit desktop, tablet of smartphone.”

De vernieuwde Windows-applicatie is gebouwd door Orange Tribes, dat ook de bouw van de eerdere versies voor het Windows-platform heeft gerealiseerd. De applicatie is te downloaden via de Windows Market Place. Binnenkort volgt een update van de Windows 8 tablet app waarin ook advertentiemogelijkheden worden opgenomen. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken