Terugkeer P&W nekt RTL Late Night

Terugkeer P&W nekt RTL Late Night
  • Media
  • 4 sep 2013 @ 11:32
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Bereik

RTL Late Night heeft veel kijkers verloren door de seizoensopening van directe concurrent Pauw & Witteman. De talkshow van Umberto Tan daalde van 1,1 miljoen kijkers op vrijdag naar 428.000 kijkers op maandag. Dinsdag waren dat er 467.000. P&W trok maandag 896.000 kijkers en een dag later zelfs 998.000.

Dinsdag was deze week een minder spectaculaire dag op kijkcijfergebied dan maandag. Na de absurd goede seizoensstart voor Goede Tijden Slechte Tijden (RTL4) op maandag met 2,3 miljoen kijkers, stopte de teller gisteren op 1,8 miljoen. Nog steeds heel hoog, dat natuurlijk wel. Ook De Wereld Draait Door (Nederland 3) moest na de seizoensopening met 1 miljoen kijkers een stapje terug naar 806.000 kijkers gisteren. 

RTL4 scoort goed er met Uitstel van executie (1,3 miljoen kijkers) en Dubbeltje op zijn kant (1,2 miljoen). SBS6 doet het heel slecht met de nieuwe programma's Ik ook van jou en Biggest Loser. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken