Terugkeer P&W nekt RTL Late Night
- Media
- 4 sep 2013 @ 11:32
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Bereik
- 4 sep 2013 @ 11:32
- Redactie Media
RTL Late Night heeft veel kijkers verloren door de seizoensopening van directe concurrent Pauw & Witteman. De talkshow van Umberto Tan daalde van 1,1 miljoen kijkers op vrijdag naar 428.000 kijkers op maandag. Dinsdag waren dat er 467.000. P&W trok maandag 896.000 kijkers en een dag later zelfs 998.000.
Dinsdag was deze week een minder spectaculaire dag op kijkcijfergebied dan maandag. Na de absurd goede seizoensstart voor Goede Tijden Slechte Tijden (RTL4) op maandag met 2,3 miljoen kijkers, stopte de teller gisteren op 1,8 miljoen. Nog steeds heel hoog, dat natuurlijk wel. Ook De Wereld Draait Door (Nederland 3) moest na de seizoensopening met 1 miljoen kijkers een stapje terug naar 806.000 kijkers gisteren.
RTL4 scoort goed er met Uitstel van executie (1,3 miljoen kijkers) en Dubbeltje op zijn kant (1,2 miljoen). SBS6 doet het heel slecht met de nieuwe programma's Ik ook van jou en Biggest Loser.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing