W+K wint Euro Effie voor campagne FIFA 13

W+K wint Euro Effie voor campagne FIFA 13
  • Media
  • 23 sep 2013 @ 11:44
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardsBekroningen

Nederland is één keer in de prijzen gevallen bij de Euro Effies: Wieden + Kennedy won vrijdag een zilveren Effie met de campagne 'Join The Club' voor het voetbalspel FIFA 13 van Electronic Arts.

Voor het tweede jaar op rij en de zesde maal in de geschiedenis van de Euro Effie won Grey EMEA de Agency of the Year Award. Het bureaunetwerk was ook goed voor drie winnende Effie-cases: twee van UncleGrey uit Denemarken en eentje van INGO uit Zweden. 

Daar waar Nederland het moest doen met slecht een winnaar, gingen veruit de meeste prijzen richting Duitsland: 8 van de 19 winnende cases werden ingezonden door onze oosterburen. Een overzicht van alle negentien winnaars vind je hier



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken