Bert Groothand nieuwe directeur Platform Content

Bert Groothand nieuwe directeur Platform Content
  • Media
  • 2 okt 2013 @ 10:19
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Branded contentMediastrategie

Per 1 oktober is Bert Groothand benoemd tot directeur van branchevereniging Platform Content. Bij deze organisatie zijn 24 toonaangevende contentmarketingbureaus aangesloten.

'Bert Groothand zal de stevige ambities van Platform Content verder helpen vormgeven', aldus voorzitter Alec Bergsma.

Groothand heeft een staat van dienst in zowel journalistiek als in het (marketing)communicatievak. Hij gaf leiding bij diverse mediabedrijven en grote adverteerders. Zijn laatste functie was hoofd projecten Corporate Communicatie SNS REAAL waar hij verantwoordelijk was voor een nieuw social intranet, de huisstijl en een nieuw off- en online medewerkers-platform. 

Eerder was Groothand hoofd In- en Externe Communicatie SNS Bank, in welke periode hij tekende voor het prijswinnend medewerkersmagazine Hechter (Grand Prix Bedrijfsbladen B-to-E 2011). Daarvoor werkte hij onder andere in communicatiefuncties bij Nationale-Nederlanden, op diverse dagblad- en vakbladredacties en was werkzaam als freelance journalist.

Bert Groothand: "Ik ben erg blij met deze benoeming. De leden van Platform Content zijn richtinggevend in een vakgebied dat zich razendsnel ontwikkelt. Er is veel te doen en ik hoop samen met hen en het bestuur mijn bijdrage te leveren aan het verder brengen van het vak én van het Platform."

www.platformcontent.nl

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken