Dave Minneboo programmadirecteur 538Groep

Dave Minneboo programmadirecteur 538Groep
  • Media
  • 3 okt 2013 @ 08:47
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaRadio

Dave Minneboo is per 1 oktober toegetreden tot de directie van de 538Groep als programmadirecteur. In zijn nieuwe functie is hij verantwoordelijk voor het programmabeleid van de gehele 538Groep. Hieronder vallen Radio 538, SLAM!FM, alle digitale stations, 538TV en SLAM!TV.

Minneboo begon zijn carrière bij Radio 538 in 2000 als assistent music director. Hij groeide in dertien jaar uit tot music director en een vaste waarde in de programmaleiding. 'Ik ben ontzettend blij en trots om deel uit te maken van de directie'. zegt Minneboo. '538 is al dertien jaar mijn grote liefde. Dit is weer een mooie nieuwe fase waar ik onwijs veel zin in heb.'

Jacqueline Smit, algemeen directeur: 'De muzikale programmering is de belangrijkste kernwaarde van 538, die zijn weerspiegeling behoort te vinden in de directie. De keuze voor Dave borgt deze kernwaarde in de multimediale strategie van de 538Groep. Hij heeft bewezen hier de aangewezen persoon voor te zijn en ik heb dan ook het volste vertrouwen in zijn toetreden tot de directie.'

De 538Groep bestaat uit twee radiostations, twee tv-stations, diverse digitale radiokanalen, een eventbureau en een concept productiestudio. Vaandeldrager is uiteraard Radio 538, maar daarnaast opereren ook het jongerenradiostation SLAM!FM, de muzikale tv-zenders 538 en SLAM!TV, achttien verschillende digitale radiokanalen, eventbureau 538Events en productiestudio 538Concepts. Wekelijks stemmen gemiddeld vijf miljoen luisteraars af op de radiostations en maandelijks ruim drie miljoen kijkers op de tv-kanalen. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken