EY kiest voor Universal Media

EY kiest voor Universal Media
  • Media
  • 7 okt 2013 @ 12:47
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Mediabureau

EY (voorheen Ernst & Young) heeft na een uitgebreide pitch besloten haar media-account onder te brengen bij mediabureau Universal Media (UM). Zij nemen het account over van OMD.

UM werkt inmiddels aan de media-invulling van een nieuwe corporate campagne van EY.  De media- en contentstrategie rondom de activatie van onder meer het partnership met NOC*NSF zal snel volgen.

Yolanda van Die, EY's brand communications & marketing leader: 'UM heeft ons zeer positief verrast door de goede mix van strategie, creativiteit en een hands on mentaliteit. Bovendien was er een ook een goede menselijke klik. Ik geloof heilig in het werken als partners en dan is dat naast kennis en kunde een belangrijke voorwaarde voor een langdurige relatie. Behalve richting geven aan een corporate campagne-strategie zal er een aanpak moeten komen waarop wij onze belangrijkste assets zoals coaching, entrepreneurship en CR optimaal tot uiting kunnen brengen. Een interessante puzzel.'

Rik Ruts, managing director van UM: 'Wij zullen onze capaciteiten inzetten voor het generen van inzichten, het ontwikkelen van creatieve media partnerships en het zorgen voor integratie van paid, owned en earned media. Met name de rol van online en social media binnen de totale marcom-mix willen wij met EY verder ontwikkelen.'

Universal Media werkt onder meer voor ABN Amro, Coca-Cola, Staatsloterij, BMW, NUON en War Child. Als mediabureau maakt het deel uit van IPG Mediabrands, waar ook Initiative, BPN, Cadreon, Reprise, Spring Creek, Orion, MagnaGlobal en Marketing Sciences onder vallen. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken