Foodies Magazine gaat naar Duitsland

Foodies Magazine gaat naar Duitsland
  • Media
  • 1 okt 2013 @ 11:08
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Print

Het culinaire magazine Foodies gaat de grens over. Sinds vrijdag 27 september ligt foodies ook in de winkels in Duitsland. Het Nederlandse magazine is vertaald en helemaal toegespitst op de Duitse markt.

Met een oplage van 75.000 kan Duitsland nu ook kennismaken met maakbare en authentieke recepten van Foodies. De Duitse editie wordt als licentie uitgegeven door Hans-Günther Beer van uitgeverij Sonic Media. Naast Duitsland verschijnt de Duitstalige Foodies ook in Oostenrijk, Zwitserland en Luxemburg.

"In een dalende tijdschriftenmarkt is dit een positieve ontwikkeling voor de uitgeverijbranche", zo reageert F&L Publishing, de uitgever van Foodies en diverse andere kookmagazines. F&L is ook blij met de stijging van de oplagecijfers van de Nederlandse Foodies: 50% stijging ten opzichte van 2012, zo blijkt uit de HOI-cijfers.

Foodies biedt maandelijks tientallen recepten: van eenvoudig en snel voor doordeweeks, tot uitdagend en uitgebreider voor in het weekend. Daarnaast staat het magazine vol met reportages, interviews en kookboeken. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken