Linda Meiden naar 4 keer per jaar

Linda Meiden naar 4 keer per jaar
  • Media
  • 18 okt 2013 @ 17:48
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Print

Na het succes van de eerste Linda Meiden in 2012 met 78.793 verkochte exemplaren, kon een vervolg niet uitblijven. Nu blijkt dat de zomereditie van 2013 een nóg groter succes is met 87.231 verkochte exemplaren, is besloten om in 2014 vier keer per jaar uit te komen.

Linda Meiden verscheen in de zomer van 2012. Aanleiding was een mailtje van Callina Knappmann (19). Ze was fan van Linda en vroeg ‘of het niet een idee was om een jonger zusje te maken’. Met Linda Meiden bereiken we het jongere segment van haar doelgroep (17-28 jaar). Meiden die zich thuis voelen bij de tone of voice en de beeldtaal van LINDA., maar die zich niet altijd herkennen in de onderwerpen die LINDA. aansnijdt, zoals opvoeden of scheiden.

Het thema van het derde nummer van Linda Meiden is: kinderen van Bekende Nederlanders. Op de cover vijf goed gelukte zonen-van: Dré Hazes, Daley Blind, Beau Schneider, Dave Roelvink en Géza Weisz. Bovendien weet singer/songwriter Douwe Bob tv-persoonlijkheid Christina Curry te ontlokken: ‘Mijn ouders zijn lieve toffe mensen, maar niet zo geschikt voor het ouderschap.’

Op Facebook vindt een actie plaats gedurende de zes weken dat Linda Meiden in de winkel ligt. Wie het meest pakkende onderschrift verzint bij de foto’s die geplaatst worden, wint een mooie prijs. Een aantal speciaal voor het blad geselecteerde bloggers schrijft op lindanieuws.nl.

Linda Meiden ligt vanaf 12 november 8 weken in de winkel,

www.lindanieuws.nl

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken