LVTPR start PR-tak voor vastgoedmarkt

LVTPR start PR-tak voor vastgoedmarkt
  • Media
  • 9 okt 2013 @ 08:59
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PR

Communicatiebureau LVTPR breidt haar branche-expertteams uit met een gespecialiseerd PR-team voor de vastgoedsector. Mels Dees gaat dit team leiden.

Nu de markt voor commercieel onroerend goed zich lijkt te herstellen, kunnen vastgoedbedrijven zich van hun concurrenten onderscheiden door een heldere boodschap, aldus Charly Lammers van Toorenburg, oprichter en directeur van LVTPR. 'Bij onroerend goed draait het om een sterk en betrouwbaar profiel, juist nu. PR is bij uitstek een instrument om de juiste verhalen te vertellen aan de juiste doelgroepen via de diverse media en podia.'

De voorzichtige opleving van de economie biedt kansen voor gespecialiseerde vastgoedondernemingen. Dit is dan ook het moment voor partijen in de branche om een degelijk profiel op te bouwen en Lammers van Toorenburg ziet dat ondernemingen dat onderkennen. 'Er is een duidelijke herontdekking van PR als communicatiemiddel om een onderscheid te maken in de markt.'

Daarnaast wordt het beeld van de markt positief beïnvloed als ondernemingen hun successen delen. Lammers van Toorenburg: 'Wie nu vooruitkijkt, initiatief neemt en iets te vertellen heeft, kan relatief eenvoudig een grotere share of voice realiseren.'

Mels Dees, voormalig hoofdredacteur van Vastgoedmarkt, gaat de vastgoedtak leiden binnen het PR-bureau. LVTPR werkt al voor een aantal vastgoed (gerelateerde) bedrijven, zoals Digital Realty, Yardi, Utrecht Investment Agency en VastgoedPRO. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken