Zestig reclamebureaus gaan strijd aan bij Volkskrant Creative Press Challenge
- Media
- 4 okt 2013 @ 11:56
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune
- 4 okt 2013 @ 11:56
- Redactie Media
Ruim zestig teams hebben zich aangemeld voor de Creative Press Challenge van de Volkskrant. Een greep uit de bureaus die meedoen: BSUR, Doom & Dickson, KesselsKramer, LEMZ, Ogilvy, Saatchi & Saatchi, Publicis, Selmore en Tribal DDB. Daarnaast zijn er tien wildcards weggegeven.
Gisteren vond de officiële kick-off plaats van de Volkskrant Creative Press Challenge. Philippe Remarque (hoofdredacteur de Volkskrant) en Leon Willems (CEO Free Press Unlimited) hebben de deelnemers daar hun briefing gegeven. De kick-off vond plaats bij de Art Directors Club Nederland. De deelnemers kunnen tot en met 25 oktober hun werk inzenden als schets, gemaakt met een zwarte marker op een witte achtergrond. Hiervoor is gekozen omdat het idee, het concept, centraal staat in deze competitie.
Jurering en bekendmaking winnaar
De jury zal de inzendingen op 4 november beoordelen op basis van de kracht van het idee. De jury bestaat uit Leon Willems (CEO Free Press Unlimited), Chris Buur (chef ‘V’ de Volkskrant), André Matarazzo (Executive Creative Director Sid Lee), Alvaro Sotomayor (Creative Director W+K Amsterdam) en David Snellenberg (Owner Dawn). De winnaar van de Creative Press Challenge wordt op 7 november bekendgemaakt op het Cannes Lions Amsterdam event tijdens de 24 uur van de Reclame in de Beurs van Berlage.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- wedstrijd
- Volkskrant
- Tribal DDB
- KesselsKramer
- Saatchi & Saatchi
- Lemz
- Ogilvy
- Creative Press Challenge
- reclame
- BSUR
- Publicis
- Selmore
- Doom & Dickson
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne Primark25-04-2024
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing