24 Uur van de Reclame: Dries Roelvink opent tentoonstelling 100 Jaar BN'ers in Reclame

24 Uur van de Reclame: Dries Roelvink opent tentoonstelling 100 Jaar BN'ers in Reclame
  • Media
  • 7 nov 2013 @ 10:43
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Makers

Volkszanger Dries Roelvink opent vandaag de tentoonstelling '100 jaar BN’ers in de Reclame' in de Beurs van Berlage. Dit is een van de vele activiteiten in het kader van 24 Uur van de Reclame.

Tijdens de opening wordt de commercial van de tentoonstelling onthuld. Hierin speelt Roelvink (bekend van zijn gele ANWB-zwembroek) zelf de hoofdrol.

De tentoonstelling '100 jaar BN'ers in de Reclame' is samengesteld door reclamehistoricus Wilbert Schreurs en is tot 28 februari 2014 voor het publiek geopend.

Andere activiteiten tijdens de 24 Uur van de Reclame zijn onder meer de MKB Marathon en de Volkskrant Creative Press Challenge



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken