Johannes van Bentum hoofdredacteur Vastgoedmarkt

Johannes van Bentum hoofdredacteur Vastgoedmarkt
  • Media
  • 6 nov 2013 @ 11:33
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintOnlinePersonalia

Vastgoedmarkt krijgt een nieuwe hoofdredacteur. Johannes van Bentum (1964) treedt per 1 januari 2014 als hoofdredacteur in dienst bij Vastgoedmarkt.

Van Bentum is van origine financieel-economisch journalist en werkte hiervoor onder meer bij Reed Elsevier voor Elsevier Carrière, Agrarisch Dagblad en FEM Business, op het laatst als adjunct-hoofdredacteur. Sinds 2006 werkt hij bij VNU Business Publications voor de ICT-titels Computable en CRN, eerst als adjunct-hoofdredacteur en vanaf 2010 als hoofdredacteur van beide titels. Over de overgang van print naar online schreef Van Bentum met Alex Beishuizen het boek ‘Online of flatline’.

De nieuwe hoofdredacteur is er erg trots op dat hij kopman mag zijn van Vastgoedmarkt: ‘Vastgoedmarkt is een gedegen vaktitel met veertig jaar historie en een sterke combinatie van print en online. Ik verheug mij erop om samen met mijn team dit succes uit te breiden. Met het onderwerp vastgoed keer ik terug bij mijn financieel-economische basis, waarvan ik bij Computable enigszins was afgedwaald.’

Ook BIM Media, uitgever van Vastgoedmarkt, is heel tevreden. Rogier Rijkers, uitgeefmanager Bouw: ‘Van Bentum is een vakman die heeft bewezen dat hij voor verschillende branches kwalitatief hoogwaardige mediaproducten kan maken. We hebben er het volste vertrouwen in dat hij Vastgoedmarkt een gezonde toekomst in zal leiden, die voornamelijk digitaal zal zijn.’ 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken