John de Mol bovenaan DeMedia100
- Media
- 28 nov 2013 @ 09:30
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TelevisiePrint
- 28 nov 2013 @ 09:30
- Redactie Media
DeMedia100 is weer bekend. John de Mol is wederom verkozen tot meest invloedrijke persoon in de Nederlandse media. In de top-10 vinden enkele interessante verschuivingen plaats.
Op 27 november is tijdens een diner voor genomineerden bij NRC Media in Amsterdam de derde editie van DeMedia100 bekendgemaakt; de lijst van de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media. Net als bij de eerste twee edities staan John de Mol en Matthijs van Nieuwkerk respectievelijk op de plaatsen 1 en 2. De nummer drie van de afgelopen twee jaren – Joop van den Ende – moet plaats maken voor een nieuwe nummer drie uit een nieuwe generatie; Alexander Klöpping.
Het was een bont gezelschap aan tafel bij NRC Media in Amsterdam bij het eerste DeMedia100 Diner. Bont en invloedrijk, want genodigd waren alle 273 genomineerden voor deze ranglijst. Er zaten 27 mensen uit DeMedia100 aan tafel en drie van hen – Joris van Heukelom, Derk Sauer en Bert Habets – gaven hun visie op de ontwikkeling van de media.
DeMedia100 editie 2014
1 (1) John de Mol
2 (2) Matthijs van Nieuwkerk
3 (4) Alexander Klöpping
4 (3) Joop van den Ende
5 (6) Linda de Mol
6 (5) Reinout Oerlemans
7 (8) Christian van Thillo
8 (10) Erland Galjaard
9 (19) Bert Habets
10 (7) Derk Sauer
Bekijk de complete lijst hier.
DeMedia100 is een initiatief van Het Nederlands MediaNetwerk en wordt uitgevoerd in samenwerking met marktonderzoekbureau MediaTest.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Derk Sauer
- lijst
- DeMedia100
- Reinout Oerlemans
- Bert Habets
- Linda de Mol
- John van den Ende
- Alexander Klöpping
- Christian van Thillo
- John de Mol
- mediaman
- Matthijs van Nieuwkerk
- medialijst
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing