LinkedIn kiest voor PR-bureau Coopr

LinkedIn kiest voor PR-bureau Coopr
  • Media
  • 6 nov 2013 @ 09:10
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PRCommunicatieMediastrategie

Social network LinkedIn heeft na een bureaupitch gekozen voor een samenwerking met Coopr als PR-bureau voor Nederland. Het bureau zal Linkedin in Nederland ondersteunen bij het uitrollen van de communicatiestrategie.

Coopr zal onder meer ondersteuning bieden bij de communicatie over Linkedin-producten en consumentencampagnes, en daarnaast ook direct meewerken aan de communicatiecampagnes rondom de B2B-tools van Linkedin.

Jos Govaart, directeur van Coopr: 'Wij zijn erg trots dat LinkedIn voor ons bureau gekozen heeft. Met ons online profiel voelt LinkedIn aan als een perfect match. We zijn inmiddels al met veel plezier aan de slag gegaan.'

Sinds 2003 brengt LinkedIn professionals wereldwijd met elkaar in verbinding om ze te helpen productiever en succesvoller te zijn. Met meer dan 259 miljoen leden wereldwijd, inclusief leidinggevenden van elk Fortune 500-bedrijf, is LinkedIn ’s werelds grootste online professionele netwerk. Het bedrijf heeft een gediversifieerd bedrijfsmodel en kent inkomstenstromen van inschrijvingen van leden, de verkoop van advertenties en recruitment.

Coopr is gespecialiseerd in het integrereren van traditionele, nieuwe en sociale media in PR. Sinds de oprichting in september 2009 heeft het bureau een leidende positie in de Nederlandse PR-wereld ingenomen. Coopr werkt voor klanten als Coolblue, Groupon, Harman International, MoneYou, MTV, Nederlandse Energie Maatschappij en Sunny Cars. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken