Luuk Ros nieuwe hoofdredacteur TvM

Luuk Ros nieuwe hoofdredacteur TvM
  • Media
  • 12 nov 2013 @ 14:09
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintMarketingPersonalia

Luuk Ros wordt in januari de nieuwe hoofdredacteur van Tijdschrift voor Marketing. Tot begin vorig jaar was hij nog hoofdredacteur van MarketingTribune.

Sinds zijn vertrek bij MT werkte Ros in de communicatie: eerst bij Praxis, later bij Coebergh PR. Bij Adfo Groep volgt hij Elsbeth Eilander op, die chef Marketing Intelligence wordt.

Ros: ‘Ik beschouw het als een grote eer om binnen de Adfo-groep te mogen werken aan zo’n belangrijke en respectabele titel. De komende periode vereist een nog snellere aanpassing aan de wensen van lezers, waarbij alles draait om relevantie en toegevoegde waarde voor het dagelijks werk van marketeers.’

Directeur Willem Sijthoff van Adfo Groep: ‘Ik ben blij dat we zowel voor Tijdschrift voor Marketing als voor het nieuwe Intelligence-onderdeel goede versterking hebben gevonden. We gaan TvM de komende maanden restylen, waarna deze titel klaar zal zijn voor de toekomst. Adfo Groep Intelligence wordt volgend jaar een belangrijk onderdeel van onze betaalde online propositie.’ 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken