MWG AMMA 2014 wijzigt categorieën

 MWG AMMA 2014 wijzigt categorieën
  • Media
  • 29 nov 2013 @ 08:49
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardsBekroningen

De MWG heeft het aantal categorieën aangepast van 12 naar 10. Beste Mediastunt en Beste Single Mediastrategie komen te vervallen. Daarnaast worden de 2 onderzoekcategorieën Hans du Chatinier voor professionals en studenten, gecombineerd tot 1 onderzoekprijs.

Nieuw is de categorie ‘Beste Creatieve Gebruik van een Medium’ voor een
mediumtype dat op een onderscheidende en effectieve manier is ingezet. Ook
nieuw is het uitgangspunt dat media-exploitanten hun case moeten inzenden om
in aanmerking te komen voor ‘Media-exploitant van het jaar’.

Tot nu toe werd deze winnaar bepaald door de hoogste gemiddelde waardering
uit een online enquête onder mediabureaus en adverteerders. De jury gaat  de
inzending beoordelen en zal ook gebruik maken van de resultaten van het
online onderzoek.

De wijze van jurering bij de overige categorieën blijven ongewijzigd.
 

De 10 AMMA categorieën zijn

*        Beste Mediastrategie
*        Beste Interactieve Mediastrategie
*        Beste Creatieve Gebruik van een Medium
*        Beste Media-innovatie
*        Mediabureau van het jaar
*        Media-adverteerder van het jaar
*        Media-exploitant van het jaar
*        Hans du Chatinier-prijs
*        Carl Lipp-prijs
*        YIM Mediatalent van het jaar

De inzendmogelijkheid loopt van maandag 20 januari tot en met vrijdag 21
februari 2014. Informatie over criteria, richtlijnen en voorwaarden zijn te
vinden op www.mwg.nl.
 

Op woensdag 28 mei 2014 is de feestelijke uitreiking in het DeLaMar Theater
te Amsterdam.



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken