MWG AMMA 2014 wijzigt categorieën
- Media
- 29 nov 2013 @ 08:49
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - AwardsBekroningen
- 29 nov 2013 @ 08:49
- Redactie Media
De MWG heeft het aantal categorieën aangepast van 12 naar 10. Beste Mediastunt en Beste Single Mediastrategie komen te vervallen. Daarnaast worden de 2 onderzoekcategorieën Hans du Chatinier voor professionals en studenten, gecombineerd tot 1 onderzoekprijs.
Nieuw is de categorie ‘Beste Creatieve Gebruik van een Medium’ voor een
mediumtype dat op een onderscheidende en effectieve manier is ingezet. Ook
nieuw is het uitgangspunt dat media-exploitanten hun case moeten inzenden om
in aanmerking te komen voor ‘Media-exploitant van het jaar’.
Tot nu toe werd deze winnaar bepaald door de hoogste gemiddelde waardering
uit een online enquête onder mediabureaus en adverteerders. De jury gaat de
inzending beoordelen en zal ook gebruik maken van de resultaten van het
online onderzoek.
De wijze van jurering bij de overige categorieën blijven ongewijzigd.
De 10 AMMA categorieën zijn
* Beste Mediastrategie
* Beste Interactieve Mediastrategie
* Beste Creatieve Gebruik van een Medium
* Beste Media-innovatie
* Mediabureau van het jaar
* Media-adverteerder van het jaar
* Media-exploitant van het jaar
* Hans du Chatinier-prijs
* Carl Lipp-prijs
* YIM Mediatalent van het jaar
De inzendmogelijkheid loopt van maandag 20 januari tot en met vrijdag 21
februari 2014. Informatie over criteria, richtlijnen en voorwaarden zijn te
vinden op www.mwg.nl.
Op woensdag 28 mei 2014 is de feestelijke uitreiking in het DeLaMar Theater
te Amsterdam.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Onderzoek: podcastadvertising loont
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
Laatste Nieuws
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
- Talpa en Viaplay sluiten... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing