Nieuw voetbaltijdschrift: 90 Minutes
- Media
- 14 nov 2013 @ 09:35
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune
- 14 nov 2013 @ 09:35
- Redactie Media
Er vallen harde klappen in de tijdschriftwereld, maar dat weerhoudt Blue Flower Media er niet van een nieuw voetbalblad te lanceren: 90 Minutes. Elke editie van tweemaandelijkse tijdschrift staat in het teken van één voetbalthema: variërend van het WK van volgend jaar in Brazilië tot de Eredivisie, een internationale voetbalstad, een historische derby, een buitenlandse competitie of een beroemd elftal.
Het eerste nummer van 90 Minutes verschijnt op 20 december en gaat volledig over het komende WK. Er is aandacht voor de loting en poule-indeling, prognoses, de tegenstanders en speelsteden van het Nederlands elftal, de WK-historie van Oranje, een reis in vogelvlucht door gastland Brazilië, plus uiteraard interviews met spelers en trainers van het Nederlands elftal. Ook editie 2 (maart 2014) en 3 (mei 2014) staan in het teken van het naderende WK.
'Ondanks de vele negatieve berichten over tijdschriften de laatste maanden, geloven wij absoluut in dit medium', aldus directeur Rob Koghee van het Amsterdamse Blue Flower Media. 'We denken dat er voor goede en met liefde gemaakte bladen nog altijd genoeg interesse is bij lezers. Daarom starten we, recht tegen de economische trend in, met een nieuwe tijdschrifttitel zoals 90 Minutes.'
90 Minutes verschijnt in een oplage van 30.000 exemplaren. Met zo’n 4500 verkooppunten in Nederland heeft het blad een landelijke dekking. 90 Minutes is verkrijgbaar in de losse verkoop en via abonnementen.
Blue Flower Media is onder meer uitgever van het officiële Ajax-magazine 1900 en de sportbladenreeks The Sports Editions. Vorig jaar maakte het bedrijf verder nog het glossy magazine Rafael, met en over Oranje-international Rafael van der Vaart.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Onderzoek: podcastadvertising loont
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
Laatste Nieuws
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
- Talpa en Viaplay sluiten... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing