Nokia en Phone House doen aan window advertising
- Media
- 5 dec 2013 @ 13:14
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - OutdoorPromotie
- 5 dec 2013 @ 13:14
- Redactie Media
Na klanten als Conrad.nl en Specsavers Opticiens realiseert Window Brokers, marktleider in window advertising, haar grootste campagne ooit voor opdrachtgevers Nokia en Phone House. Op ruim 400 vierkante meter advertentie-oppervlak in 28 Nederlandse winkelsteden wordt de nieuwe Nokia Lumia 1020 gepromoot.
Deze outdoor campagne sluit aan op de multimediale (print, outdoor en RTV) promotiecampagne van de Nokia Lumia 1020. Uniek is dat op de etalages (die op loopafstand van de winkels liggen) een verwijzing naar de lokale Phone House winkel te vinden is. Zo dragen deze winkelstraat billboards bij aan een directe verkoopstimulering van de Nokia Lumia 1020.
Onder andere winkels in Amsterdam, Rotterdam, Almere, Eindhoven, Arnhem en Enschede zijn voor deze vierweekse campagne ingevuld.
Window Brokers biedt sinds de zomer van 2012 leegstaande winkelpanden op A-locaties aan als tijdelijke advertentieruimte. Lege en donkere gaten in de winkelstraat worden (interactieve) billboards, die zijn in te zetten voor unieke outdoor reclame-mogelijkheden. Window Brokers werkt o.a. voor Conrad.nl, Specsavers Opticiens, Groningen Airport Eelde, Wensink Mercedes-Benz en voegt daar nu Nokia in samenwerking met Phone House aan toe.
Door een toenemende vraag verwacht Window Brokers in 2014 een recordaantal etalages in te kunnen zetten. Mede door cont(r)acten met grote vastgoedorganisaties als CBRE, Ahold Vastgoed, Corio, Altera en WPM kan Window Brokers advertenties realiseren door heel Nederland.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing