Nokia en Phone House doen aan window advertising

Nokia en Phone House doen aan window advertising
  • Media
  • 5 dec 2013 @ 13:14
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • OutdoorPromotie

Na klanten als Conrad.nl en Specsavers Opticiens realiseert Window Brokers, marktleider in window advertising, haar grootste campagne ooit voor opdrachtgevers Nokia en Phone House. Op ruim 400 vierkante meter advertentie-oppervlak in 28 Nederlandse winkelsteden wordt de nieuwe Nokia Lumia 1020 gepromoot.

Deze outdoor campagne sluit aan op de multimediale (print, outdoor en RTV) promotiecampagne van de Nokia Lumia 1020. Uniek is dat op de etalages (die op loopafstand van de winkels liggen) een verwijzing naar de lokale Phone House winkel te vinden is. Zo dragen deze winkelstraat billboards bij aan een directe verkoopstimulering van de Nokia Lumia 1020.

Onder andere winkels in Amsterdam, Rotterdam, Almere, Eindhoven, Arnhem en Enschede zijn voor deze vierweekse campagne ingevuld.

Window Brokers biedt sinds de zomer van 2012 leegstaande winkelpanden op A-locaties aan als tijdelijke advertentieruimte. Lege en donkere gaten in de winkelstraat worden (interactieve) billboards, die zijn in te zetten voor unieke outdoor reclame-mogelijkheden. Window Brokers werkt o.a. voor Conrad.nl, Specsavers Opticiens, Groningen Airport Eelde, Wensink Mercedes-Benz en voegt daar nu Nokia in samenwerking met Phone House aan toe.

Door een toenemende vraag verwacht Window Brokers in 2014 een recordaantal etalages in te kunnen zetten. Mede door cont(r)acten met grote vastgoedorganisaties als CBRE, Ahold Vastgoed, Corio, Altera en WPM kan Window Brokers advertenties realiseren door heel Nederland. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken