Sanoma verbreedt portfolio met Autoweek Live
- Media
- 11 dec 2013 @ 10:28
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Media
- 11 dec 2013 @ 10:28
- Redactie Media
Autoweek krijgt een eigen jaarlijks event in Leystad, toegespitst op beleving: Autoweek Live. Het evenement wordt gehouden op 7, 8 en 9 juni, drie dagen waarbij op minimaal 30.000 bezoekers wordt gerekend.
Uitgever Sanoma richt zich met Autoweek Live op mannen vanaf 14 jaar die auto’s en alles daaromheen een warm hart toedragen en 'hun passie op een unieke manier willen beleven op een event dat veel meer biedt dan we in Nederland gewend zijn'.
Voor AutoWeek betekent dit een logische, nieuwe verbreding van het mediamerk, zoals er voor 2014 nog meer initiatieven op stapel staan. Alle redactionele pijlers worden drie dagen lang vertaald naar een dynamisch event, met onder meer paviljoens in het teken van supercars, klassiekers en youngtimers, er staan diverse workshops en demonstraties op het programma en bovenal: bezoekers krijgen de mogelijkheid om zelf de nieuwste auto’s te testen. In drie dagen kunnen meer dan 9.000 proefritten worden gereden.
Vooral ook daarom is gekozen voor het RDW-terrein in Lelystad, direct gelegen naast het vliegveld. De formule van het event komt uit de koker van AutoWeek zelf en is mede gebaseerd op uitgebreid consumentenonderzoek. Bij de realisatie is als vanzelfsprekend gebruik gemaakt van de evenementervaring binnen Sanoma, dat al jaren met succes onder meer de Libelle Zomerweek, Margriet Winter Fair, Woonbeurs en Truckstar Festival organiseert. Sanoma geeft AutoWeek de kans dit evenement te organiseren en onderstreept daarmee het vertrouwen in dit nieuwe initiatief.
Veel importeurs hebben toegezegd te participeren in AutoWeek Live. De kaartverkoop start in maart. Via de website Autoweeklive.nl, die op 18 december online gaat, wordt de komende weken meer prijsgegeven over het programma.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing