Amayzine brengt sales onder bij Advice

Amayzine brengt sales onder bij Advice
  • Media
  • 21 jan 2014 @ 11:53
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • InspiratieOnline

Amayzine, het nieuwe digital magazine van hoofdredacteur May-Britt Mobach, heeft voor de online sales een overeenkomst gesloten met Advice, het snel groeiende advertentienetwerk van Thijs Boon.

May-Britt Mobach: 'Als fashionsite wil je maar bij één bureau zijn en dat is Advice. Daar bruist het, daar gromt het, daar gebeurt het. Dat we twee maanden na onze start al mogen tekenen bij deze A-list company is een plezier en een grote eer.'

Thijs Boon: 'Met de komst van Amayzine.com staat ons fashionkanaal als een huis. Met onze invloedrijke partners kunnen we high-end merken bedienen, maar we zijn door ons grote bereik inmiddels ook een gewilde partner voor breder gepositioneerde mode, beauty en lifestyle merken.'

May-Britt Mobach is lifestyledeskundige bij RTL Boulevard en voormalig hoofdredacteur van Marie Claire. Sinds 1 oktober is zij fulltime hoofdredacteur van haar eigen online mode en beauty-imperium: Amayzine.com. 'Bij Marie Claire kon ik maar eens per maand "zenden", met Amayzine.com ben ik 24/7 in het leven van de vrouw die van mode en beauty houdt', zegt Mobach.'Onze groeicijfers zijn beter dan ik had durven dromen en ik krijg dagelijks complimenten van zowel vakbroeders als bezoekers. Blijkbaar is onze site, die de drukke vrouw bijpraat over alles wat er gebeurt op mode- en beautygebied, iets waar behoefte aan was.'

Amayzine.com is een personality driven website over fashion, beauty en lifestyle. De editors, Jet van Nieuwkerk, Peggy Weijergang, Josselin Bijl, Liesbeth Rasker en Carolien Spoor, maken dagelijks nieuwe content voor de site. Topstylisten Jetteke van Lexmond en Danie Bles verzorgen pop-up-posts. Rubrieken als Look of the Day, Tried & Tested, Let’s talk about Beauty, In the Closet of en Daily May zijn heel populair.

Amayzine.com heeft in de eerste maanden van haar bestaan al meer dan 150 duizend bezoekers getrokken en heeft een gemiddelde van meer dan 50 duizend unieke bezoekers per maand. Mobach: 'Ik ben intens verslaafd geraakt aan Google Analytics. Bij elk record giert het over de redactie. Er zijn al wat kurken tegen het plafond gegaan. Als je droom omarmd wordt, wat wil je dan nog meer?'

Op 14 februari lanceert Amayzine.com haar eerste 260 pagina’s tellende magazine in de App Store: Amayzine Spring Issue. Deze digital glossy met alle trends voor de zomer en een overzicht van alle catwalkshows van 2014 is vanaf die datum gratis te downloaden voor alle members van Amayzine.com.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken