Programma's RTL Telekids voortaan ook te zien tijdens KLM vluchten

Programma's RTL Telekids voortaan ook te zien tijdens KLM vluchten
  • Media
  • 10 jan 2014 @ 18:04
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Televisie

RTL Telekids gaat een unieke samenwerking aan met KLM. De kinderprogrammering is vanaf nu te zien tijdens alle intercontinentale vluchten van 5 uur en langer van onze grootste nationale luchtvaartmaatschappij. Telekids heeft hiermee de primeur met een eigen kinderkanaal aan boord van KLM.

Speciaal voor KLM is er een Telekids programmering samengesteld, te zien via het Inflight Entertainment System aan boord. Naast de dagelijkse programmering op het kanaal van RTL 8, RTL Telekids 24/7 en de app, kunnen kinderen nu dus ook in de lucht genieten van de populaire programma’s zoals ‘Bibaboerderij’, ‘Brandweerman Sam’, ‘Chloe’s Toverkast’ en ‘Ernst, Bobbie en de rest’. Alle programma’s van RTL Telekids zijn Nederlands gesproken en zijn gericht op kinderen tussen 3 en 9 jaar. 

RTL Telekids is dagelijks te zien via het kanaal van RTL 8 en het digitale kanaal RTL Telekids 24/7 is te zien bij Ziggo (kanaal 312) Caiway (kanaal 126) en UPC (kanaal 502). 

RTL Telekids startte in 2010 en is onderdeel van RTL Nederland. De programma’s richten zich primair op kinderen tussen 3 en 9 jaar en zijn Nederlands gesproken, educatief en geweldloos. RTL Telekids is uitgegroeid tot een entertainment platform met een zender die dagelijks uitzendt op het kanaal van RTL 8, een 24 uurs-kanaal (RTL Telekids 24/7) bij alle grote kabelaars, de Telekids gemist app, online speelgoedwinkel Telekids Toys, de Telekids tablet, een website, de Telekids Musical School en diverse evenementen. 

www.rtl.nl
www.klm.nl

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken