Semilo introduceert Europees mobile advertising label Mobvious
- Media
- 15 jan 2014 @ 22:26
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - OnlineOnline advertising
- 15 jan 2014 @ 22:26
- Redactie Media
Digitaal exploitant Semilo begint 2014 met de introductie van een apart label voor haar mobiele activiteiten. Onder de naam Mobvious zal de komende jaren de mobiele propositie in binnen- en buitenland worden uitgebreid.
Samen met haar buitenlandse partners bereikt Semilo met deze propositie ruim 25 miljoen Europeanen via honderden mobiele sites en apps. Bekende namen in het portfolio zijn Shazam, AutoScout24, IMDB, Weerplaza en de Aanbieding app
Hans Caspers van Semilo: "Mobiel is een van onze speerpunten de komende jaren en bij uitstek een markt die zich niet laat bepalen door landsgrenzen. De opzet van een Europees mobiel netwerk vraagt om een uniforme benadering van de markt, vandaar ook dat gekozen is om vanuit één merk te gaan werken."
Mobvious onderscheidt zich door het aanbieden van een full-service dienstverlening van strategie en creatie tot inkoop en optimalisatie. Naast de reguliere inkoop van display campagnes wordt ook programmatic inkoop aangeboden en kunnen adverteerders kiezen uit verschillende vormen van native advertising. Adverteerders krijgen via Mobvious toegang tot een groot aantal premium titels in binnen- en buitenland via een single point of contact.
In 2014 zullen verschillende nieuwe mobiele producten worden gelanceerd, waaronder mobile-video formaten, retargeting en audience targeting. Het portfolio is inmiddels ingericht voor de gebruikelijke rich-media formaten, synchronisatie met andere media als TV en radio en afgestemde inzet met desktop titels.
Mobvious is actief in zeven Europese landen: Frankrijk, Spanje, Portugal, Italië, Duitsland, België en Nederland. Overigens blijft Mobvious haar lokale aanspreekpunten behouden om adverteerders optimaal te kunnen bedienen en te kunnen voorzien van succesvolle campagnes die zowel op desktop als mobiel dienen te draaien.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing