WNL start campagne Wij Nederland
- Media
- 14 jan 2014 @ 09:40
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TelevisiePartnership
- 14 jan 2014 @ 09:40
- Redactie Media
Omroep WNL gaat onder de noemer Wij Nederland vanaf deze maand campagne voeren 'voor een beter Nederland en een betere publieke omroep'. WNL besteedt de bijdragen van nieuwe leden volledig aan doelen die meebouwen aan speciale projecten.
De omroep werkt daarvoor samen met zes organisaties: Oranje Fonds, KNGF Geleidehonden, MakeaWish Nederland, het Wereld Natuur Fonds, Cruyff Foundation Schoolplein14 en de stichting Meer Dan Voetbal.
Via de website WijNederland.tv wil WNL al crowdfundend 600.000 euro werven. 'WNL is er om een ander geluid te laten horen', zegt hoofdredacteur Bert Huisjes op Telegraaf.nl (heeft natuurlijk totáál geen banden met WNL). 'Wij zijn de omroep voor Wij Nederland, opgewekt en betrokken. De omroep voor doeners. Wij Nederland zal het in moeilijke economische tijden vaker zelf moeten doen. Laten we het samen doen.'
WNL wil met de campagne tevens een statement maken over het verplichte lidmaatschapsgeld bij de publieke omroepen. 'De programma’s van de publieke omroep worden door alle Nederlanders betaald, het ledengeld is dubbelop. Via de website WijNederland.tv kan het lidmaatschapsgeld nuttig worden besteed: aan doelen die het land verbeteren.'
Het is de bedoeling om via het geworven geld kinderen meer te laten bewegen, geleidehonden op te leiden en ouderen te helpen. Ook zal Wij Nederland aandacht hebben voor bewuste voeding in sportkantines, het opfrissen van schoolpleinen en natuurbeheer.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Oranje Fonds
- televisie
- Schoolplein14
- WNF
- MakeaWish Nederland
- Bert Huisjes
- Wereld Natuur Fonds
- Meer Dan Voetbal
- Cruyff Foundation
- WNL
- Wij Nederland
- ledenwerving
- campagne
- omroep
- KNGF Geleidehonden
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Onderzoek: podcastadvertising loont
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
Laatste Nieuws
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
- Talpa en Viaplay sluiten... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing