Marks & Spencer en JCDecaux hebben primeur met eerste swipebare Abri-uiting

Marks & Spencer en JCDecaux hebben primeur met eerste swipebare Abri-uiting
  • Media
  • 21 feb 2014 @ 12:08
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • OutdoorInteractie

Marks & Spencer en JCDecaux leggen een virtuele catwalk aan in Den Haag. Marks & Spencer toont haar nieuwe collectie op de eerste interactieve Abricampagne met swipe technologie in Nederland. Voorbijgangers kunnen door het in de Abri geïntegreerde scherm te bedienen per getoonde outfit een catwalk-clip selecteren.

De interactieve Abri staat op de Kalvermarkt in Den Haag, op loopafstand van waar, aansluitend op de campagne, op 20 februari de nieuwe flagship store van Marks & Spencer haar deuren opende voor het publiek. Passanten worden aangemoedigd om het touchscreen te bedienen.

Ze kunnen door de nieuwe lentecollectie damesmode swipen. Van elke getoonde outfit worden de prijzen weergegeven en kan een clip geselecteerd worden van een model, dat de kleding toont op een catwalk. Alle artikelen zijn verkrijgbaar op de Nederlandse website van Marks & Spencer en in de nieuwe vestiging op de hoek Grote Marktstraat / Wagenstraat. 

De buitenreclamecampagne bestaat uit de interactieve Spectacular aangevuld met posters op Abri’s en Zuilen in Den Haag. De campagne is mede mogelijk gemaakt door Marks & Spencer, Reclamebureau Wessel & Zn. en JCDecaux Innovate. 

www.marksandspencer.nl
www.jcdecaux.nl

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken