NRC Media: Uitbreiding team Digital Advertising, in 2014 focus op digitaal
- Media
- 20 feb 2014 @ 17:35
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - OnlinePrint
- 20 feb 2014 @ 17:35
- Redactie Media
Het team Digital Advertising van NRC Media is begin 2014 uitgebreid met twee nieuwe collega’s. Melanie Raupp is aangetreden als manager van het team, en Chantal Lo-A-Tjong is als accountmanager aangenomen. Accountmanager Vincent Back is al sinds oktober 2013 actief als accountmanager digital. Momenteel staan nog twee vacatures open om het team compleet te maken.
Digital wordt steeds belangrijker, voor iedereen, ook voor NRC Media als uitgever. In 2013 hebben we mooie stappen gemaakt op het gebied van digitaal, door prachtige nieuwe producten als de NRC Reader te lanceren en door aansprekende nieuwe vormen van advertising te ontwikkelen op dit gebied. Om de digitale groei en ambitie voor 2014 verder te verstevigen, heeft NRC Media vanaf 3 februari een aparte afdeling Digital Advertising, die de omslag van print naar digitaal in fases verder gaat uitwerken.
Melanie Raupp heeft aan mediabureauzijde veel ervaring opgedaan met strategie en digital advertising. Met haar ervaring zal NRC Media in staat zijn nieuwe modellen en tailormade digitale concepten voor adverteerders en bureaus te ontwikkelen.
In het tweede semester 2014 staan er veel nieuwe digitale introducties bij NRC op de agenda; het ontwikkelen van passende advertentiemodellen en het informeren van de markt teneinde krachtige digitale partnerships te kunnen vormen, zijn een mooie uitdaging in het snel digitaliserende landschap.
Chantal Lo-A-Tjong is een ervaren online accountmanager. Zij zal naast het stimuleren van interne kennisontwikkeling, vooral bureaus en adverteerders adviseren over alle digitale mogelijkheden die NRC Media biedt.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing