Sanoma sluit performance-deal met VillaXL
- Media
- 13 feb 2014 @ 17:36
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 13 feb 2014 @ 17:36
- Redactie Media
Sanoma gaat haar allereerste crossmediale performance samenwerking aan met vakantiehuizenaanbieder VillaXL. Het betreft een afspraak voor zowel televisie en print als online en social media.
De vakantiehuizen van VillaXL gaan hun opwachting maken in onder andere commercials, advertenties, advertorials, nieuwsbrieven, lezersacties en redactionele artikelen. In alle uitingen van deze multimediale campagne Gewoon Geweldig staat de beleving centraal. Doel van de samenwerking is het vergroten van de naamsbekendheid van VillaXL.
Eerste crossmediale performance samenwerking
De multimediale campagne Gewoon Geweldig is de eerste crossmediale performance samenwerking van Sanoma, waarvoor een geïntegreerd mediaplan werd ontwikkeld. VillaXL past bij zo’n brede inzet, de aanbieder heeft voor elke vakantieganger wat wils. Van pittoreske zomerhuizen in Zuid-Frankrijk tot luxe villa’s op Curaçao en van houten skichalets in Oostenrijk tot een grote woonboerderij voor het perfecte familie-uitje in de Ardennen. Maar daarnaast is er ook een groot aanbod van hoogwaardige vakantieparken en luxe campings.
Aanbieder van het perfecte vakantiegevoel
VillaXL onderscheidt zich als vakantieaanbieder door haar accommodaties heel zorgvuldig te selecteren. Alleen de vakantiehuizen waarbij alles klopt, worden opgenomen. Zodoende is de kwaliteit altijd gewaarborgd. Bart-Jean Akkers, commercieel directeur van VillaXL, is enthousiast: “VillaXL is niet alleen aanbieder van geweldige vakantieaccommodaties, we zijn aanbieder van het perfecte vakantiegevoel, van een vakantiebeleving! Juist daarom is de samenwerking met het multimediale Sanoma zo ideaal. Tijdschriften, televisie, websites, nieuwsbrieven, social media – het heeft allemaal met beleving te maken. Door breed in te zetten komen nog meer mensen in contact met wat wij te bieden hebben.”
Over VillaXL
VillaXL is aanbieder van vakantiehuizen, -parken en luxe campings in Europa. Van prachtige huizen aan de Nederlandse kust, gezellige cottages in de Ardennen en ruime villa’s in Frankrijk tot gezellige vakantieparken en campings voor het hele gezin. Alle accommodaties zijn uiterst zorgvuldig geselecteerd en geïnspecteerd, het brede aanbod is uniek en charmant. VillaXL is aangesloten bij SGR en gecertificeerd voor het Thuiswinkel Waarborg.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst... 29-03-2024
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing