Wehkamp opent GTST-webshop
- Media
- 10 feb 2014 @ 09:19
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TelevisieMerkenE-commerce
- 10 feb 2014 @ 09:19
- Redactie Media
Altijd al willen dragen wat de personages van Goede Tijden, Slechte Tijden dragen? Wehkamp is een speciale webshop gestart waar de outfits van de acteurs in de populaire RTL4-soap exclusief te koop zijn.
Het online warenhuis opent de speciale webshop, zodat consumenten nu op één plek fashion-items kunnen vinden in de stijl van hun favoriete karakters uit de tv-serie. De selectie kleding die te koop is in de webshop, is speciaal door de GTST-stylistes geselecteerd. Naast kleding zijn er ook woonitems te vinden, geïnspireerd op de woonstijlen van de karakters uit de serie.
De sterren uit Goede Tijden, Slechte Tijden inspireren dagelijks veel fans. Kijkers proberen geregeld de kleding- en woonstijl van hun favoriete karakter te imiteren; maandelijks komen er honderden vragen bij de redactie van GTST binnen waar kijkers de outfits van Nina, Lucas of Lorena kunnen kopen. GTST en het grootste online warenhuis van Nederland bundelen daarom nu hun krachten, om zo de kijkers een platform te bieden waar ze hun GTST-verslaving kunnen botvieren.
De webshop bevat outfits in de stijl van negen personages, te weten Rikki, Lorena, Nina, Wiet, Bianca, Janine, Lucas, Bing en Noud. Daarnaast kunnen de fans inspiratie opdoen uit de negen woonstijlen van GTST. De webshop is zowel via GTST.nl als Wehkamp.nl te bereiken.
In samenwerking met RTL Nederland heeft Wehkamp ook een speciale Facebook-app ontwikkeld: de GTST-kleedkamer. Hier kunnen fans hun profielfoto van Facebook uploaden en zichzelf stylen met de outfits van hun favoriete personage: met onder andere tops, broeken, rokjes, schoenen en accessoires. Wanneer fans hun samengestelde outfit delen met hun vrienden, maken zij kans op de speciale hoofdprijs: om samen met Nina en een vriend of vriendin voor €450.- te shoppen bij Wehkamp.
De samenwerking tussen Wehkamp en GTST loopt tot eind april.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne Primark25-04-2024
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing