Futuroloog Tony Bosma belicht media voor MWG

13mrt 201409:43
  • Media
  • 14252 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • Geen tag

nieuws Op dinsdag 18 maart organiseert MWG een themamiddag voor media- en communicatieprofessionals die dit keer in het teken staat van futurologie en trendwatching. De bekende futoroloog Tony Bosma laat zich licht schijnen over media, technologie, innovatie en consumentengedrag.

Het woord futurologie zullen veel mensen in ons vak niet meteen associëren met 'relevant voor vandaag'. De waan van de dag heeft vaak meer prioriteit dan het implementeren van kansen die relevante trends je te bieden hebben. Onze wereld bevindt zich in een transitie, waardoor een trend snel kan opkomen en vlot een plaats kan krijgen. De impact van huidige trends is groter dan ooit omdat deze de wereld als het ware een nieuwe betekenis geven.

Tijdens de themamiddag vertelt Futuroloog en Trendwatcher Tony Bosma alles over media, technologie, innovatie en consumentengedrag - en waarom en hoe je hier als mediaprofessional op in kunt spelen. De presentaties van Tony Bosma zijn een belevenis die je huidige kijk op de wereld fundamenteel zullen resetten. 'A mind streched by a new experience will never fall back to it's old way of thinking.'

Deze middag is interessant voor iedereen die geïnspireerd wil worden door een gerenommeerde trendwatcher die trends en ontwikkelingen definieert die daadwerkelijke impact hebben op de handelswijze en het bestaansrecht van (media)organisaties. Het geeft je de kans om eens anders naar de hedendaagse ontwikkelingen te kijken en los te komen van de waan de van de dag. Inschrijven kan via de website van MWG.

Datum Dinsdag 18 maart 2014
Tijd 15:30 uur ontvangst
16:00 uur programma
17:30 uur netwerkborrel
Locatie Auditorium HvA, Rhijnspoorplein 1 Amsterdam
Toegang Gratis voor MWG-leden, niet-leden € 70 (ex. BTW)
Informatie www.mwg.nl 


)


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk