Nieuwe tariefstructuur Sanoma per 1 april
- Media
- 25 mrt 2014 @ 16:56
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PrintRadioTelevisie
- 25 mrt 2014 @ 16:56
- Redactie Media
Sanoma informeert haar klanten en prospects over een nieuwe tariefstructuur die Sanoma introduceert met ingang van 1 april. De nieuwe prijsopbouw laat zien hoe het tarief van een campagne is opgebouwd aan de hand van verschillende variabelen: de titelkeuze, het advertentieformaat, het bereik en eventuele targeting opties of speciale posities:
'De formule die we hierbij hanteren is identiek voor zowel tijdschriften-, desktop- als mobiele campagnes en is geïnspireerd op het model dat gebruikt wordt bij televisie. Uitgangspunt voor alle mediumtypen is een CPM tarief: kosten per 1000 bereik. Op deze manier worden de kosten van campagnes in de verschillende mediumtypen transparant en vergelijkbaar. Voor printcampagnes is het basistarief per 1 april vastgesteld op 11,50 euro CPM, voor web en mobiel is het basistarief 22 euro.
In de tariefkaart op onze website vind je een overzicht van ons portfolio en de advertentieformaten die wij aanbieden plus een toelichting hoe je aan de hand van de rekenformule de brutokosten van je campagne berekent. We beseffen ons dat de tarieven slechts een hulpmiddel zijn maar wel een goede stap zijn om inzicht te geven over de verschillende mediatypen heen.
Als grootste crossmediale bedrijf van Nederland zit onze kracht in het bereiken en in beweging brengen van jouw doelgroep. We zetten hiervoor al onze middelen in: een groot bereik, de specifieke kracht van de verschillende medium types, topmerken en een Umfeld, passend bij jouw merk. Maar een voorstel is pas goed als het aan jouw wensen voldoet. Om dat te bereiken staan onze gedreven mensen graag voor je klaar.
We doen er graag alles aan om je te helpen je campagne zo effectief mogelijk in te zetten. Of het nou gaat om branding, leads of traffic, Sanoma heeft de media, de expertise, de creativiteit en de techniek in huis. Leg je communicatievraag bij ons neer en we doen je graag een voorstel op maat.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing