Q-music en Axe duiken samen in bed 'for peace'

Q-music en Axe duiken samen in bed 'for peace'
  • Media
  • 13 mrt 2014 @ 13:00
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • ActivatieRadioMarketing

Net als de voorgaande drie jaar tovert Q-music een bestaand Amsterdams hotel drie weekenden om tot een uniek live muziek hotel. Luisteraars maken kans op een weekend in het Q-hotel. Ditmaal hebben de radiozender en deo-merk Axe de handen ineengeslagen.

Het is precies 45 jaar geleden dat John Lennon en Yoko Ono in een hotel in Amsterdam hun Bed-In for Peace hielden. Om bij deze epische protestactie voor wereldvrede stil te staan hebben Q-music en Axe de hotelactie omarmd met ditmaal als thema ‘Get in Bed for Peace’. Vanaf nu kunnen luisteraars een weekend in het Q-hotel de 'Get In Bed For Peace edition’ winnen door een statement voor ‘peace’ te maken via Q-music.nl.

Verkoop directeur Rob Beijersbergen over deze samenwerking: 'Axe heeft de nieuwe lijn Axe Peace gelanceerd en brengt met de nieuwe campagne ‘Make Love, Not War’ jongeren samen om de wereld te verbeteren. Als onderdeel van deze campagne was Axe op zoek naar een opvallende activatie die gericht is op het thema: Get in bed… for peace! Het Q-hotel waar we luisteraars samen brengen met live muziek, artiesten en onze DJ’s is een natuurlijke fit met de nieuwe campagne van Axe. We omarmen het thema ‘Get in bed… for peace’ op een vernieuwende manier binnen de 4e editie van het Q-hotel waarmee we een nog grotere awareness voor deze campagne genereren.'

In het Q-hotel komen elke dag diverse artiesten live optreden. Dit jaar staan onder andere Within Temptation, Gers Pardoel, Nielson, Alain Clark, Jacqueline Govaert en Niels Geusebroek op het podium in de hotelbar. Daarnaast draaien alle Q-music dj's vanuit het hotel. De actie speelt zich af in de weekends 21-23 maart, 28-30 maart en 4-6 april. 


)

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken