Q-music en Axe duiken samen in bed 'for peace'
- Media
- 13 mrt 2014 @ 13:00
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - ActivatieRadioMarketing
- 13 mrt 2014 @ 13:00
- Redactie Media
Net als de voorgaande drie jaar tovert Q-music een bestaand Amsterdams hotel drie weekenden om tot een uniek live muziek hotel. Luisteraars maken kans op een weekend in het Q-hotel. Ditmaal hebben de radiozender en deo-merk Axe de handen ineengeslagen.
Het is precies 45 jaar geleden dat John Lennon en Yoko Ono in een hotel in Amsterdam hun Bed-In for Peace hielden. Om bij deze epische protestactie voor wereldvrede stil te staan hebben Q-music en Axe de hotelactie omarmd met ditmaal als thema ‘Get in Bed for Peace’. Vanaf nu kunnen luisteraars een weekend in het Q-hotel de 'Get In Bed For Peace edition’ winnen door een statement voor ‘peace’ te maken via Q-music.nl.
Verkoop directeur Rob Beijersbergen over deze samenwerking: 'Axe heeft de nieuwe lijn Axe Peace gelanceerd en brengt met de nieuwe campagne ‘Make Love, Not War’ jongeren samen om de wereld te verbeteren. Als onderdeel van deze campagne was Axe op zoek naar een opvallende activatie die gericht is op het thema: Get in bed… for peace! Het Q-hotel waar we luisteraars samen brengen met live muziek, artiesten en onze DJ’s is een natuurlijke fit met de nieuwe campagne van Axe. We omarmen het thema ‘Get in bed… for peace’ op een vernieuwende manier binnen de 4e editie van het Q-hotel waarmee we een nog grotere awareness voor deze campagne genereren.'
In het Q-hotel komen elke dag diverse artiesten live optreden. Dit jaar staan onder andere Within Temptation, Gers Pardoel, Nielson, Alain Clark, Jacqueline Govaert en Niels Geusebroek op het podium in de hotelbar. Daarnaast draaien alle Q-music dj's vanuit het hotel. De actie speelt zich af in de weekends 21-23 maart, 28-30 maart en 4-6 april.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing