Eerste liveshow Sterren Springen trekt 1 miljoen kijkers

Eerste liveshow Sterren Springen trekt 1 miljoen kijkers
  • Media
  • 7 apr 2014 @ 12:19
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • TelevisieKijkcijfers

De eerste liveshow van het nieuwe seizoen Sterren Springen trok zondag gemiddels ruim 1 miljoen kijkers. Naar het SBS6-programma keken op het hoogtepunt 1.446.000 mensen.

De tv-kijkers zagen Koen Verweij, Joey Spaan (Matsoe Matsoe) en Lucia Rijker zich naar de halve finale sprongen. Dit leverde een marktaandeel van 16,7% op in de voor de zender belangrijke doelgroep 20-54 jaar. In de uitzending van gisteravond hebben twee sterren de jump-off vooralsnog overleefd. Op hen kan nu gestemd worden. Komende zaterdag staan er weer acht andere bekende Nederlanders klaar om vanaf de springplank een sprong in het diepe te wagen.

Gisteravond waren acht springende sterren in zwemkledij te bewonderen toen zij een voor een van de duikplank afgingen. Twee deelnemers zijn direct doorgegaan naar de halve finale, liveshow 3. Melisa Schaufeli en Regilio Tuur kregen een tweede kans in de jump-off, die zij ternauwernood overleefd hebben. Op beide kandidaten kan nu gestemd worden door de kijker. De kijker beslist wie van de twee door mag en zichzelf nogmaals mag laten zien in de halve finale. Stemmen kan tot aankomende vrijdagmiddag 12.00 uur. De winnaar wordt diezelfde middag, 11 april, bekend gemaakt in de uitzending van Shownieuws om 17.30 uur. 

Eyeworks is de producent van het door Gerard Joling en Kim Lian van der Meij gepresenteerde programma. 



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken