Tesla, Uber en WeTransfer op innovatiefestival OpenCo
- Media
- 22 apr 2014 @ 23:02
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Evenement
- 22 apr 2014 @ 23:02
- Redactie Media
De line-up voor innovatiefestival OpenCo Amsterdam nu compleet. Meer dan 50 innovatieve Amsterdamse bedrijven, waaronder Tesla, Guerrilla, Uber, Greetz, Paypal en ShareNL, openen hun deuren voor het publiek op donderdag 15 mei.
De gastbedrijven, zogenaamde HostCo’s, delen hun verhaal op openhartige manier met geïnteresseerden, in hun eigen omgeving. OpenCo vond eerder plaats in New York, San Francisco en London.
Voor de HostCo’s zijn met name het samenwerken met andere bedrijven, en de interactie met de bezoekers, belangrijke drijfveren om hun deuren tijdens OpenCo te openen.
Nalden, Co-Founder van WeTransfer en Gallery Present Plus: 'Wij doen mee aan OpenCo omdat wij heel erg voorstander zijn van het delen van kennis. Als we een ruimte als deze studio & gallery hebben, is het natuurlijk superfijn om mensen mee te laten kijken hoe wij dingen doen. Dan hoop je dat er synergie ontstaat.'
Patrick de Zeeuw, Co-Founder van Startupbootcamp Global: 'We love the initiative of OpenCo Amsterdam, because it gives business a sneak preview about what’s going on in all the fantastic technology-driven businesses in Amsterdam.'
Taco Carlier, Co-Founder van VANMOOF: 'Voor mij is OpenCo het creëren van onverwachte samenwerkingen en ontmoetingen. Wij hopen dat er bij OpenCo een interactie ontstaat met de bezoekers, over de toekomst van het stadsfietsen.'
Henk Janssen, CEO en Founder van Lightwell: 'We participate in OpenCo, because working together with other innovative companies, will make us advance in our work, and also help other people to advance in theirs.'
Bezoekers kunnen zich nu inschrijven op de website www.openco.nl waar ook alle informatie te vinden is over de deelnemende bedrijven. Plaatsen zijn beperkt. Naar verwachting zullen ongeveer 1.000 geïnteresseerden zelf hun programma en route samenstellen langs de HostCo’s. Tijdens de informele borrel aan het eind van de dag komen de bezoekers samen om ervaringen te delen en verbinding te maken. Deelnemen aan het evenement is gratis voor zowel bedrijven als bezoekers.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing