LinkedIn doorbreekt grens 300 miljoen leden
- Media
- 19 apr 2014 @ 14:13
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MobileSocial media
- 19 apr 2014 @ 14:13
- Redactie Media
LinkedIn, 's werelds grootste professionele netwerk op het internet, meldt vandaag de grens van meer dan 300 miljoen leden in meer dan 200 landen en gebieden te hebben doorbroken. Het bedrijf heeft meer dan 23 miljoen leden toegevoegd sinds het laatste meetmoment op 6 februari 2013.
Momenteel bevindt meer dan 67 procent van de LinkedIn-leden zich buiten de Verenigde Staten. Bij deze aankondiging doorbraken een aantal landen de magische grens van meer dan 50 procent mobiel verkeer. Naast Nederland zijn dit onder meer het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Arabische Emiraten, Zweden en Qatar.
In een blogpost spreekt Deep Nishar, Senior Vice President Product & User Experience over de ambitie van LinkedIn om alle professionals over de wereld aan te sluiten en de plannen voor de verdere groei van het bedrijf.
Sinds 2003 brengt LinkedIn professionals wereldwijd met elkaar in verbinding om ze te helpen productiever en succesvoller te zijn. Met ruim 277 miljoen leden wereldwijd, inclusief leidinggevenden van elk Fortune 500-bedrijf, is LinkedIn ’s werelds grootste online professionele netwerk. Het bedrijf heeft een gediversifieerd bedrijfsmodel en kent inkomstenstromen van recruitmentoplossingen, de verkoop van advertenties en inschrijvingen van leden. Het LinkedIn hoofdkantoor is gevestigd in Mountain View Californië en er zijn kantoren over de hele wereld.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing