Publi-Air betreedt transportmarkt met opblaasbare stuwzakken
- Media
- 14 apr 2014 @ 15:40
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 14 apr 2014 @ 15:40
- Redactie Media
Deze maand lanceert Publi-Air een nieuw product voor de markt van transport en logistiek. Wilco Ros, Product Manager: ‘Onder de merknaam Dutch Dunnage produceren en leveren we opblaasbare stuwzakken, ofwel dunnage bags. Een praktisch product om lading in bijvoorbeeld vrachtwagens en containers vast te zetten en zo schade aan vracht te voorkomen en veiligheid te vergroten.’
Het product is op zichzelf niet nieuw maar Ros legt uit waar voor Publi-Air de kansen liggen: ‘Er zijn voldoende partijen in de sector die nog onbekend zijn met de voordelen van stuwzakken. En door onze jarenlange ervaring met opblaasbare producten hebben we een innovatieve stuwzak ontwikkeld. Onze stuwzakken onderscheiden zich door het speciale ventiel waardoor de zak in enkele seconden is opgeblazen, een zeer belangrijk aspect in deze branche. Omdat we de productie in eigen beheer hebben is maatwerk mogelijk en de prijs zeer aantrekkelijk. De reacties zijn nu al zeer positief dus we verwachten veel van Dutch Dunnage.’
Publi-Air is al ruim 40 jaar specialist in opblaasbare reclame op maat, zoals kleine opblaasbare premiums, giant inflatables tot wel dertig meter hoog, tenten en solid 3D-producten. De toepassingen zijn even divers. Opblaasbare reclame wordt onder andere ingezet voor indoor en outdoor promotionele acties, festivals, evenementen en beurzen. Publi-Air heeft klanten wereldwijd, onder wie veel grote merken en reclamebureaus. De inzetbaarheid en flexibiliteit van opblaasbare reclame is enorm: inflatables zijn kostenefficiënt, het transport is goedkoop en de set-up eenvoudig.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing