Sanne Visser nieuwe uitgever Sanoma Vrouwen cluster
- Media
- 1 apr 2014 @ 15:55
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaPrintOnline
- 1 apr 2014 @ 15:55
- Redactie Media
Sanne Visser start 1 mei als nieuwe uitgever van het Vrouwen cluster bij Sanoma, waar de titels Libelle, Margriet, VIVA en Flair onder vallen. In haar rol wordt ze verantwoordelijk voor alle mediavormen: print, digitaal en events.
Sanne Visser is op dit moment Managing Director bij Mood for Magazines, de uitgeverij van LINDA. magazine, LINDAnieuws.nl en LINDA.boeken en blijft tot er een opvolger is gevonden. Zij heeft eerder bij Sanoma een mooie staat van dienst opgebouwd in verschillende marketingfuncties. Haar laatste functie was die van uitgever van het Glossy cluster met merken als Grazia, Marie Claire, Nouveau en Beau Monde.
Sanne Visser: 'Media maken voor vrouwen is het leukste dat er bestaat. Vrouwen consumeren, shoppen, lezen, beslissen en vrouwen zijn vooral trouw. Trouw aan de merken waar ze zich bij thuis voelen en dat hebben merken als Libelle, Margriet en LINDA. natuurlijk al heel lang bewezen. Ik zie er ontzettend naar uit om verder te bouwen aan de sterke merken binnen het Vrouwen cluster van Sanoma, in alle mediavormen die we kunnen bedenken.'
Henk Scheenstra, COO Content Media over de overstap van Sanne Visser: 'Ik ben zeer verheugd dat Sanne deze belangrijke uitgeefpositie gaat invullen. Het gaat immers om het managen van de grootste magazine merken van Sanoma en het versnellen van hun digitale transformatie. Door Sanne’s daadkracht, commercieel gevoel en haar vermogen enthousiaste teams te bouwen verwacht ik dat ze dit zeer succesvol gaat doen.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing