Sanne Visser nieuwe uitgever Sanoma Vrouwen cluster

Sanne Visser nieuwe uitgever Sanoma Vrouwen cluster
  • Media
  • 1 apr 2014 @ 15:55
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaPrintOnline

Sanne Visser start 1 mei als nieuwe uitgever van het Vrouwen cluster bij Sanoma, waar de titels Libelle, Margriet, VIVA en Flair onder vallen. In haar rol wordt ze verantwoordelijk voor alle mediavormen: print, digitaal en events.

Sanne Visser is op dit moment Managing Director bij Mood for Magazines, de uitgeverij van LINDA. magazine, LINDAnieuws.nl en LINDA.boeken en blijft tot er een opvolger is gevonden. Zij heeft eerder bij Sanoma een mooie staat van dienst opgebouwd in verschillende marketingfuncties. Haar laatste functie was die van uitgever van het Glossy cluster met merken als Grazia, Marie Claire, Nouveau en Beau Monde.

Sanne Visser: 'Media maken voor vrouwen is het leukste dat er bestaat. Vrouwen consumeren, shoppen, lezen, beslissen en vrouwen zijn vooral trouw. Trouw aan de merken waar ze zich bij thuis voelen en dat hebben merken als Libelle, Margriet en LINDA. natuurlijk al heel lang bewezen. Ik zie er ontzettend naar uit om verder te bouwen aan de sterke merken binnen het Vrouwen cluster van Sanoma, in alle mediavormen die we kunnen bedenken.'

Henk Scheenstra, COO Content Media over de overstap van Sanne Visser: 'Ik ben zeer verheugd dat Sanne deze belangrijke uitgeefpositie gaat invullen. Het gaat immers om het managen van de grootste magazine merken van Sanoma en het versnellen van hun digitale transformatie. Door Sanne’s daadkracht, commercieel gevoel en haar vermogen enthousiaste teams te bouwen verwacht ik dat ze dit zeer succesvol gaat doen.'

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken