Scoupy: Vernieuwde App met toevoeging van bedrijvenpagina's

Scoupy: Vernieuwde App met toevoeging van bedrijvenpagina's
  • Media
  • 15 apr 2014 @ 19:37
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Location based, mobile couponing platform SCOUPY lanceert vandaag een stevige update van de Scoupy-App voor iOS & Android. Het gezicht en de gebruikerservaring verandert sterk, mede door de toevoeging van bedrijvenpagina’s. Waar tot nu toe de kortingsacties een centrale rol spelen, biedt deze toevoeging de adverteerders meer ruimte om zich te profileren en kan de consument zich beter informeren over het bedrijf achter de acties.

De nieuw toegevoegde bedrijvenpagina’s bieden de gebruiker veel meer relevante informatie over het deelnemende bedrijf. Naast kortingsacties, kan de deelnemende adverteerder zijn klanten nu ook voorzien van uitgebreide informatie in de vorm van foto’s, video’s en informatieve teksten over het bedrijf en haar acties. Ook reviews van andere gebruikers, een overzicht van alle locaties waar de acties te gebruiken zijn en de openingstijden zijn opgenomen in de bedrijvenpagina. 

Scoupy-oprichter en directeur Valentijn Bras: 'Achter elke actie op het Scoupy-platform zit een bedrijf, dat de eigen merkwaarden en beleving wil communiceren aan haar consumenten. Met de bedrijvenpagina wordt dat een stuk makkelijker. In de toekomst zullen we deze mogelijkheden steeds verder uitbreiden, waardoor we voor de gebruiker een verzamelplaats gaan worden van alles wat met relevantie, voordeel en loyaliteit te maken heeft. Denk daarbij aan het toevoegen van nieuwsupdates over de nieuwe collectie die is binnengekomen maar ook aan spaar- en klantenkaarten en wellicht ook folders. Feitelijk dus alle informatie, die voor de gebruiker van voordeel en relevant kan zijn tijdens de oriëntatie en het winkelen zelf.'

De recent geïntroduceerde volgknop maakt het voor consumenten bovendien mogelijk om favoriete bedrijven eenvoudig te volgen. Men krijgt dan een notificatie, wanneer het gevolgde bedrijf een nieuwe voordeelactie heeft of wanneer de consument in de buurt komt van de bewuste locatie. Dat de consument hierin geïnteresseerd is, blijkt wel uit de ruim 100.000 volgconnecties die sinds de introductie acht weken geleden tussen bedrijven en consumenten zijn gelegd. 

Valentijn Bras: 'De consument die een bedrijf gaat volgen, is dus intrinsiek zeer gemotiveerd en geeft, door bedrijven te volgen, actief aan op de hoogte te willen blijven van de bedrijven die hij volgt. Het bieden van extra achtergrondinformatie en de mogelijkheid om een bedrijf te volgen, helpen Scoupy en haar klanten om de consument op een relevante manier te blijven activeren, zonder notificaties storend te laten worden.'

Achter de schermen wordt er gewerkt aan functionaliteiten, die het mogelijk maken om de aanbieder in de toekomst nog veel gerichter aan haar meest relevante consumenten te koppelen. Dit op basis van aangegeven voorkeuren en historisch kijk- en klikgedrag. Bras: 'Binnenkort laten wij meer zien over de mogelijkheden die wij lokale ondernemers, grote retailers maar ook fabrikanten kunnen gaan bieden, om nog relevanter onder de aandacht te komen van de consument. De invoering van de bedrijvenpagina is een essentieel onderdeel van de nieuwe strategie.'

www.scoupy.nl

http://files.smart.pr/dc/ebf390c47711e39702d9dc923978a7/htcOne---Etam-bedrijf.jpg

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken