Succesvol eerste kwartaal BrandDeli

Succesvol eerste kwartaal BrandDeli
  • Media
  • 1 apr 2014 @ 18:18
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Televisie

De zenders van BrandDeli hebben ook de derde maand van 2014 succesvol afgesloten. Gezamenlijk realiseerden zij een marktaandeel van 15,9% (20-49 jaar), 8% hoger dan in maart 2013.

Maart is hiermee de afsluiter van een succesvol eerste kwartaal voor BrandDeli, waarin - ondanks de Olympische Spelen - een groei van 8 procent ten opzichte van vorig jaar werd gerealiseerd. Hiermee is BrandDeli, samen met de Ster, de enige exploitant die in deze periode groei laat zien. 

Het succes in maart is mede tot stand gekomen door de goede performance van Comedy Central, ID, FOX, FOX Sports, MTV, NGC en TLC. Voor FOX was het zelfs de beste maand sinds de start van de zender. 

www.branddeli.nl

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken