Transavia zet 'Italianizer' in op abri

Transavia zet 'Italianizer' in op abri
  • Media
  • 15 apr 2014 @ 12:19
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • OutdoorActiesReclame

Transavia heeft twee Italiaanse zonvakanties op een ludieke manier gepromoot: een bushokje in Amsterdam werd uitgerust met de zogenoemde 'Italianizer', een interactieve abri waar op afstand foto's in werden gemonteerd van nietsvermoedende buspassagiers. In Italiaanse sferen uiteraard.

'Zo zit je in een bushokje en zo zit je lekker in Italië, midden in een kustplaats waar het leven in vakantiesfeer verloopt', zo omschrijven Transavia en PR-bureau Linden & Barbosa de actie. De prijsvechter vliegt vanaf 17 april rechtstreeks op twee nieuwe Italiaanse bestemmingen: Bari aan de zuidoostkust en Catania op Sicilië. Ter introductie worden de vluchten op deze bestemmingen van 15 tot en met 21 april voor 59 euro aangeboden.

Transavia.com, onderdeel van de Air France/KLM Groep, verzorgt lijndiensten en chartervluchten naar meer dan honderd bestemmingen, met name in en rondom het Middellandse Zeegebied en de belangrijkste wintersportgebieden. 



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken