Clear Channel lanceert Double Digital aan de A5
- Media
- 6 mei 2014 @ 21:16
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Outdoor
- 6 mei 2014 @ 21:16
- Redactie Media
Clear Channel Hillenaar onthult 1 juli een digitale dubbelzijdige Reclamemast aan de A5, de nieuwe snelweg tussen Schiphol en de Tweede Coentunnel. Qua locatie, ontwerp en advertentiemogelijkheden steekt de Double Digital met 160m2 digitaal mastoppervlak ruimschoots boven het huidige medialandschap uit.
De A5 verbindt de A4 en de A9 met de A10 en ontlast hiermee de A10-west van doorgaand verkeer. De huidige gemodelleerde verkeersstroom van de A5 ligt op 1.052.532 passanten per twee weken. Naar verwachting maken in 2020 dagelijks 1.862.000 personen gebruik van het gehele Coentunnel tracé (Bron: Rijkswaterstaat). Omdat de nieuwe mast vlak naast de snelweg en op ideale ooghoogte in een nog redelijk onbebouwd landschap is geplaatst, garandeert CCH optimale zichtbaarheid vanuit beide richtingen met een bijzonder lange aanrijdtijd. De Double Digital heeft twee zijden met LED-schermen van maar liefst 80m2.
CCH onderscheidde zich al van andere exploitanten door haar binnen- en buitenmedia selectief aan te bieden. Met de nieuwe digitale mast komt de out-of-home exploitant adverteerders nog verder tegemoet. De advertentieruimte op de Double Digital wordt exclusief aan één adverteerder verkocht, die zijn merk of boodschap op beide zijden met één of meerdere, statische of dynamische uitingen communiceert. Omdat de Double Digital al voor een periode van één dag exclusief is te reserveren, is de unieke blikvanger langs de A5 ideaal voor adverteerders die op speciale dagen wensen te adverteren en/of willen inspringen op de actualiteiten.
Algemeen Directeur Jeroen Hillenaar is bijzonder trots op de nieuwste aanwinst: 'Met deze dubbelzijdige Reclamemast van de beste digitale kwaliteit slaan we een voor ons nieuwe weg in. De eerste reacties op de Double Digital zijn erg positief. Logisch ook, want 160m2 exclusieve, digitale en betaalbare advertentieruimte in Amsterdam is de droom van iedere adverteerder.'
Double Digital wordt gelanceerd in navolging van de succesvolle lancering van Clear Channel’s project Storm in London: Take Ownership, Play Differently. De digitale objecten van Storm zijn iconisch, uniek en absoluut onderscheidend van elk ander object in de markt. Nergens anders is er sprake van een dergelijke commerciële flexibiliteit. Er wordt resoluut afgestapt van de standaard benadering van out-of-home. Geen vaste campagneduur van twee weken, geen loops van enkele seconden, geen gedeelde zichtbaarheid met andere adverteerders. In plaats daarvan totaal eigendom en campagneduur, periode en eventuele condities naar voorkeur van de adverteerder.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst... 29-03-2024
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing