WK-veiling Clear Channel voor out-of-home reclame

WK-veiling Clear Channel voor out-of-home reclame
  • Media
  • 6 mei 2014 @ 01:21
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Outdoor

Op donderdag 8 mei opent Clear Channel Hillenaar haar vierde mediaveiling. Na succesvolle veilingen rondom het EK Voetbal, de Olympische Spelen en de abdicatie van Koningin Beatrix, staat nu het WK Voetbal centraal. De media-exploitant biedt speciaal samengestelde mediapakketten bij opbod aan. Door het veilen van mediaruimte speelt Clear Channel in op de groeiende vraag naar out-of-home media rondom het WK Voetbal.

Op donderdag 8 mei kan van 9.00 uur tot 13.00 uur volop geboden worden op diverse out-of-home media. Clear Channel biedt ruim tachtig regionale en nationale pakketten met abri's, billboards, reclamemasten en Indoor media aan. De geveilde mediaruimte wordt uitgehangen rondom het WK Voetbal (week 23 tot 27). Een periode waarin de Oranjekoorts heerst, mensen zich nog meer dan normaal buitenshuis bevinden, het land feest viert en adverteerders willen opvallen met hun reclamecampagnes. Vanwege de enorme populariteit van deze campagneperiode is de beschikbaarheid beperkt en worden de allerlaatste pakketten geveild. 

De mediaveiling is uniek in medialand: de adverteerder bepaalt zelf de prijs en kan al meebieden vanaf één euro. Ruim 7.500 relaties van Clear Channel Hillenaar ontvangen een mailing met een persoonlijke inlogcode. Geen ingewikkelde inlogprocedures, voor iedere klant staat al een account klaar waardoor meebieden eenvoudig is.  

De aangeboden veilingen zijn te zien op Clearchannel.nl. Partijen die er geen mailing over hebben ontvangen en willen meebieden, kunnen contact opnemen met Clear Channel Hillenaar. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken