One4Brazil lanceert WK-poulesysteem om geld in te zamelen voor straatkinderen in Brazilië
- Media
- 21 mei 2014 @ 14:51
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - WK VoetbalTelevisie
- 21 mei 2014 @ 14:51
- Redactie Media
One4Brazil lanceert in samenwerking met Unicef, BrandDeli en VICE een voetbalpoulesysteem waarin consumenten en bedrijven hun eigen voetbalpoule op kunnen zetten voor het aankomende WK voetbal. Toegang tot het systeem kost 1 euro vanzelfsprekend is een hogere donatie mogelijk.
Alle opbrengsten van One4Brazil komen ten goede aan Unicefprojecten gericht op straatkinderen in de verschillende Braziliaanse speelsteden. Meedoen kan via www.one4brazil.com en via de app.
In juni zullen wereldwijd de spotlights op Brazilië staan als daar het WK voetbal van start gaat. Helaas is dit evenement niet voor iedereen in Brazilië een even groot spektakel. “Er zijn nog steeds te veel kinderen in Brazilië die dagelijks worstelen met armoede, bende-oorlogen en corruptie. Om de straatkinderen toch mee te laten profiteren van het evenement in hun land is One4Brazil opgericht. Hopelijk gaan dus zoveel mogelijk consumenten en bedrijven die een voetbalpoule willen opzetten dat via ons doen om zo ook hun maatschappelijke betrokkenheid te tonen’’, aldus Sander van Dissel van One4Brazil.
Multimediale campagne met groot bereik
Verschillende bekende Nederlanders verlenen hun medewerking aan het initiatief. Zo zijn onder meer Sef, Barry Hay, Ruben Nicolai, Do en Robert de Hoog te zien in de commercials en online uitingen die door VICE zijn geproduceerd. BrandDeli en VICE zetten belangeloos hun mediaruimte in. BrandDeli
CEO Allard Ruyl: ‘’Wij zenden de commercials uit op al onze twaalf tv-zenders. BrandDeli zorgt er hiermee voor dat miljoenen Nederlanders in aanraking komen met One4Brazil. Hopelijk gaan mensen na een eerste kennismaking op tv of online massaal meespelen en doneren, zodat One4Brazil een groot succes wordt’’. “VICE brengt One4Brazil online onder de aandacht van consumenten en bedrijven, zodat het een multimediale campagne wordt met een groot bereik’’ aldus Thijs Boon, Managing Director bij VICE.
ONE 4 BRAZIL commercial from BrandDeli on Vimeo.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Brazilië
- Unicef
- inzamelen
- Allard Ruyl
- One4Brazil
- WK-poulesysteem
- straatkinderen
- WK voetbal
- Vice
- BrandDeli
- Sander van Dissel
- WK
- voetbal
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Onderzoek: podcastadvertising loont
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
Laatste Nieuws
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
- Talpa en Viaplay sluiten... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing