RTL, MEC, Achtung, Ziggo en Robert van den Ham winnaars Cross Media Awards

RTL, MEC, Achtung, Ziggo en Robert van den Ham winnaars Cross Media Awards
  • Media
  • 15 mei 2014 @ 12:12
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardsMediaStrategie

Gisteravond zijn de Cross Media Awards 2014 uitgereikt in het Compagnietheater in Amsterdam. Na een prachtig diner voor 180 mensen en een inspirerende toespraak van Joris van Heukelom, voorzitter dan de Cross Media Awards Jury, werden de 5 Cross Media Awards uitgereikt. De presentatie was in handen van Peter Wybenga. Hij reikte samen met Joris van Heukelom de awards uit. De Award voor Cross Media Man van het jaar 2014 werd uitgereikt door Jacqueline Smit, Cross Media Vrouw van 2013.

RTL is Cross Media Exploitant van het Jaar 2014. De jury: “RTL wint het op innovatiekracht, cases en een enorme impact op het ecosysteem. Adverteerders worden door RTL aangemoedigd tot - en beloond voor - cross mediaal gedrag. RTL is een voorbeeld voor andere media-exploitanten. Voor het tweede jaar op rij: RTL is Cross Media Exploitant van het Jaar 2014!” 

MEC is Cross Media Bureau van het Jaar 2014. De jury: “Cross Media Bureau van het Jaar word je niet zomaar. In een zeer sterk concurrentieveld won MEC het op innovatie, cases, skills, visie en methodiek. MEC is Cross Media Bureau van het Jaar 2014!”

Ziggo is Cross Media Adverteerder van het Jaar 2014. De jury: "Ziggo heeft de beleving van het merk Ziggo totaal weten om te gooien. Deze adverteerder voert geen cross mediale campagnes maar heeft een cross mediale strategie. Daarmee is Ziggo het hele jaar door aanwezig. Heel sterk, geen moment saai. Ziggo is Cross Media Adverteerder van het Jaar 2014!”


 

GTI BannerBahn is Cross Media Case van het Jaar 2014. De Jury: "ACHTUNG! heeft met deze case heel knap een zeer grote groep mensen op hetzelfde tijdstip op één plek online samengebracht. Idee en uitvoering zijn briljant. En niet onbelangrijk: het plezier van de makers straalde eraf. Groot compliment voor adverteerder Volkswagen die met deze campagne lef heeft getoond. GTI BannerBahn is Cross Media Case van het Jaar 2014!”

Robert van den Ham is Cross Media Man van het Jaar 2014. De Jury: "Robert van den Ham heeft van AutoWeek een werkelijk cross mediaal merk gemaakt. Daarbij heeft hij iets gedaan dat zo goed als niemand anders is gelukt: Hij heeft met groot succes een bestaande redactie weten mee te nemen een nieuwe wereld in. Robert van den Ham is met recht Cross Media Man van het Jaar 2014!”

www.crossmediaawards.nl

DeCross Media Awards worden gesponsord door RLVNT, Ster, PauwR, 538 Groep, Exterion Media en MarketingTribune

Alle foto's van de Cross Media Awards en het Cross Media Congres zijn gemaakt door Henk-Jan Winkeldermaat (Punkmedia). Bekijk de hele set op zijn Flickr-page

.

  

 

 

 

 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken