Telegraaf toont nieuws op abri met lcd-scherm

Telegraaf toont nieuws op abri met lcd-scherm
  • Media
  • 21 mei 2014 @ 12:26
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • OutdoorJournalistiekBereik

Vanaf vandaag is het laatste nieuws van De Telegraaf te lezen op de Mupi Métropole, het eerste volledig digitale buitenreclameobject van JCDecaux op het Rembrandtplein in Amsterdam. Het high tech lcd-scherm op abri-formaat toont nieuws van Telegraaf.nl. In een later stadium volgen meer schermen in Amsterdam.

'De Telegraaf is altijd op zoek naar nieuwe relevante manieren om ons nieuws naar buiten te brengen', stelt Jan-Kees Emmer, adjunct-hoofdredacteur van De Telegraaf. "Deze digitale mupi is daar een goed voorbeeld van. We zijn dan ook blij dat onze partner JCDecaux ons in de gelegenheid stelt om ons nieuws daar te brengen waar ons publiek ons verwacht.'

Bart de Vries, commercieel directeur bij JCDecaux: 'Wij zijn verheugd en trots op het feit dat wij samen met De Telegraaf als eerste in Nederland nieuws in deze opvallende vorm op straat brengen. Met deze samenwerking brengen we eigenlijk de dorpsomroeper weer terug in het straatbeeld. Nu in de meest moderne, digitale vorm die je maar kunt bedenken.'

Beide partijen zien een win/win-situatie voor zichzelf én het publiek 'dat nu op straat op de hoogte wordt gehouden van het laatste nieuws zonder dat zij daar iets voor hoeft te doen'. De Vries: 'Deze samenwerking geeft ook een mooi beeld van de mogelijkheden die voor het medium buitenreclame in de toekomst in het verschiet liggen. Een toekomst die wij mede hierom met zeer veel vertrouwen tegemoet zien.' 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken