Travel Channel sluit zich aan bij Triade Media
- Media
- 20 mei 2014 @ 11:48
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - ReclameTelevisieMediastrategieCampagnes
- 20 mei 2014 @ 11:48
- Redactie Media
Op de internationale themazender Travel Channel is het vanaf heden mogelijk om Nederlandse tv-campagnes uit te zenden via de techniek van local ad-insertion. Internationale broadcaster Scripps Network heeft de exclusieve exploitatie van de reclamezendtijd van haar televisiezender Travel Channel ondergebracht bij Triade Media.
Travel Channel is in heel Nederland te ontvangen bij alle grote distributeurs, veelal via pluspakketten. Het kanaal claimt op die manier ruim 2 miljoen huishoudens te kunnen zien. Travel Channel is al meer dan veertien jaar actief in Nederland, maar pas dit jaar voor het eerst toegankelijk voor reclamecampagnes gericht op de Nederlandse kijker.
Marc Nagelkerken, managing partner Triade Media: 'Travel Channel is wederom een zeer kwalitatieve themazender die volledig past binnen ons brede en groeiende zendercluster. Wij verwachten dat deze zender een zeer welkome aanvulling zal zijn binnen de mediaplannen voor de vele partijen actief in de toeristische sector in Nederland. Eindelijk is deze 24/7 reiszender ook toegankelijk voor de Nederlandse reisbranche. Kijkers naar deze zender zijn uiteraard bovenmatig geïnteresseerd in reizen.'
Travel Channel is de bekendste internationale zender van reisprogramma’s. Het kanaal biedt praktisch advies bij het selecteren en plannen van echte vakanties.
Triade Media is een onafhankelijk media-exploitatiebedrijf dat verantwoordelijk is voor de verkoop van content en media voor verschillende mediabedrijven. Triade exploiteert de zendtijd voor Sport1, Eurosport, Cartoon Network, JimJam, CNN, NostalgieNet, 13TH Street, SyFy Universal, E! Entertainment, History, Xite, 538TV, SlamTV en OutTV.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing