Radio Veronica strikt DJ Jean
- Media
- 11 jun 2014 @ 09:31
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - RadioKunst & CultuurPartnership
- 11 jun 2014 @ 09:31
- Redactie Media
DJ Jean gaat aan de slag bij Radio Veronica. De veelgeboekte deejay presenteert vanaf deze week elke zaterdagavond tussen één en twee uur 's nachts het programma DJ Jean @ Work, dat volledig in het teken staat van de beste dance-hits.
DJ Jean stapt over van Slam!FM. Daar presenteert hij al zes jaar een gelijknamige dance-show. De vijf jaar ervoor was hij verantwoordelijk voor het programma Madhouse op Radio 538.
‘Het is voor mij een grote eer om aan de slag te gaan bij een iconische zender als Radio Veronica, die helemaal met haar tijd meegaat', zegt DJ Jean. 'Een groot deel van mijn trouwe luisteraars, die vaak ’s nachts onderweg zijn om uit te gaan of daarvan terugkomen, kunnen nu optimaal genieten van mijn show dankzij het grotere FM-bereik van Radio Veronica. En nu komt daar natuurlijk nog een grote groep vaste Veronica luisteraars bij.'
Naast zijn overstap start DJ Jean eind juni ook twee eigen internationale platenlabels in samenwerking met een aantal grote namen uit de dancewereld. De labels Senza en Dizplay zullen zich richten op respectievelijk clubhouse en de momenteel internationaal immens populaire EDM-sound.
Radio Veronica is in heel Nederland via de ether, Digitenne, Astra satelliet, mobiele telefoon, Radioveronica.nl en kabel te ontvangen. Veronica is onderdeel van de Sky Radio Group.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Radio538
- programma
- Dizplay
- Slam!FM
- deejay
- DJ Jean
- radio
- Radio Veronica
- EDM
- Madhouse
- samenwerking
- DJ
- platenlabel
- dance
- DJ Jean @ Work
- show
- clubhouse
- muziek
- Senza
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing