Toch een AMMA voor Ster en Neurensics
- Media
- 3 jun 2014 @ 11:22
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MediastrategieOnderzoekAwardStrategie
- 3 jun 2014 @ 11:22
- Redactie Media
Ster en Neurensics ontvangen toch een AMMA voor hun onderzoek 'Onderbewust effectief'. Tijdens de uitreiking ging de zogenoemde Hans du Chatinier-prijs naar de enige andere genomineerde, 'A Brand POEM' van Sanoma, DVJ Insights en University of Applied Sciences, maar dat was een fout. Door een verwarrende formulering van het juryrapport werd de verkeerde case bekroond. Dat zet AMMA nu recht.
De persverklaring luidt als volgt: 'Afgelopen woensdag werd de AMMA voor onderzoek, beter bekend als de Hans du Chatinier-prijs, uitgereikt aan Sanoma, DVJ Insights en University of Applied Sciences voor hun inzending 'A Brand POEM'. De enige andere genomineerde in deze categorie was de Ster met Neurensics voor hun onderzoek 'Onderbewust Effectief'. De vakkundige jury heeft haar werk goed en zorgvuldig gedaan, echter in de verslaglegging is door de organisatie een fout gemaakt. Doordat beide inzendingen van een vergelijkbare kwaliteit waren en het oordeel wisselde, heeft de verwarring over de uiteindelijke winnaar kunnen ontstaan.'
'Dat spijt MWG ten zeerste, niet in de laatste plaats omdat het gloriemoment op het podium de STER en Neurensics daarmee is ontnomen. De AMMA organisatie heeft uiteraard besloten de terechte winnaar alsnog een AMMA toe te kennen. MWG zal zich inspannen om de AMMA voor onderzoek op een passende manier te overhandigen.'
Het volledige overzicht van de nominaties en winnaars staat hier.
Initiatiefnemer van AMMA is de MWG en wordt daarbij ondersteund door PMA (Platform Media-Adviesbureaus). De AMMA-commissie is samen met evenementenbureau MOVE verantwoordelijk voor de organisatie van de MWG AMMA Awards 2014.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- fout
- Neurensics
- STER
- Hans du Chatinier-prijs
- bekroning
- AMMA
- onderzoek
- prijs
- rectificatie
- media
- uitreiking
- winnaar
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst... 29-03-2024
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing