Tonie Broekhuijsen weg bij Sanoma

Tonie Broekhuijsen weg bij Sanoma
  • Media
  • 25 jun 2014 @ 07:07
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaJournalistiekOnlineMedia

Creative manager digital content Tonie Broekhuijsen vertrekt na dertig jaar bij Sanoma. Hij werkte voor uiteenlopende titels als Libelle, Beau Monde en AutoWeek. De afgelopen 3,5 jaar corördineerde Broekhuijsen de digitale content bij Sanoma Digital.

In zijn laatste rol was Broekhuijsen betrokken bij de ontwikkeling van mobiele applicaties, was hij interi hoofdredacteur bij NU.nl en stond hij aan de wieg van NUTech.nl en WTF.nl. De laatste twee jaar heeft hij samen met verschillende IT-afdelingen gewerkt aan de bouw van het Dynamic Content Platform. 

'Nu het Dynamic Content Platform functioneert, wil ik graag mijn neus buiten de deur steken', zegt Broekhuijsen op Villamedia.nl. 'Toen ik dertig jaar geleden tijdens mijn eerste maand bij Libelle op een receptie stond om afscheid te nemen van een medewerker, die 40 jaar voor Spaarnestad had gewerkt, dacht ik: dat dus nooit. Toegegeven, ik ben langer blijven hangen dan ik toen had kunnen vermoeden. Nu is het voor mij tijd om mijn eigen weg te gaan.' 



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken