Drukkerij Rutgers schrapt woord 'drukkerij'
- Media
- 24 jul 2014 @ 09:06
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - ZakelijkPrintBranding
- 24 jul 2014 @ 09:06
- Redactie Media
Drukkerij Rutgers neemt afscheid van het woord 'drukkerij'. Het bedrijf gaat voortaan door het leven als Rutgers Printing & Packaging Solutions. 'Drukkerij dekt de lading van onze activiteiten niet meer.'
Voor Rutgers is het naar eigen zeggen tijd voor een nieuwe profilering. ‘Daarin is geen ruimte meer voor het woord "drukkerij", omdat het de lading niet meer volledig dekt', zegt directeur Oscar Pepermans. ‘Wij richten ons op het bedenken, ontwikkelen en produceren van consumentenverpakkingen en verpakkingsconcepten. Het bedrukken van vouwkarton is slechts een onderdeel van ons hele creatieproces. Wij zien dat het accent van onze fysieke productieactiviteiten verschoven is naar het bieden van oplossingen.'
Om de eigen expertise en vakkennis te benadrukken is gekozen voor aanpassing van logo en huisstijl. Collega-directielid Wouter van der Maat: ‘Qua timing hebben we gewacht totdat Oscar en ik alle aandelen hebben verworven. Dat vonden we een geschikt moment om de nieuwe profilering door te voeren en als Rugters Printing & Packaging Solutions verder te gaan.’
Rutgers Printing & Packaging Solutions bedenkt, ontwikkelt, vernieuwt en produceert consumentenverpakkingen en -concepten op basis van vouwkarton met het uiteindelijke doel om producten beter te verkopen, te beschermen en de consument te informeren. Rutgers is door VPGI gecertificeerd voor ISO 9001 en 14001 en beschikt over de milieukeurmerken FSC en PEFC. Daarnaast is Rutgers serieus bezig met Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen en publiceert ieder jaar een MVO-jaarverslag.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- packaging
- Rutgers Printing & Packaging Solutions
- Rutgers
- bedrijf
- aandelen
- drukkerij
- rebranding
- verpakking
- MVO
- printing
- Oscar Pepermans
- strategie
- Wouter van der Maat
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: discussiedansjes, Brazilian...
- Onderzoek: podcastadvertising loont
- [column] Talpa en ViaplayTV samen naar de finish maar...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
- Talpa en Viaplay sluiten... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing