Maarten Timmers Verhoeven van BBP naar Zhomer

Maarten Timmers Verhoeven van BBP naar Zhomer
  • Media
  • 1 jul 2014 @ 11:51
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintOnlineMedia

Maarten Timmers Verhoeven is per 1 oktober benoemd als directielid van Zhomer, eigenaar van onder meer de uitgeverijen Elektor International Media (EIM), Xingo Publishers en Lenthe Publishers. Timmers Verhoeven zal optreden als Vice Managing Director en COO van Elektor International Media en neemt binnen de Zhomer-directie de taken over van Hugo Van Haecke als director Strategy & Finance.

Timmers Verhoeven (50) was tot nu toe samen met Koos Guis en David Vink extern adviseur van de Zhomer-directie en directeur Marketing & Publishing bij uitgeverij BBP Media in Woerden. Daarvoor was hij ook al enige jaren Managing Director van Zhomer-dochter Lenthe Publishers.

Don Akkermans, Managing Director van Zhomer over de benoeming van Timmers Verhoeven: 'Omdat ik Maarten zowel als Lenthe-directeur ken als extern Zhomer-adviseur, ben ik ervan overtuigd dat we de juiste man binnenhalen om de Zhomer-uitgeverijen te helpen in hun transitieproces van een print- naar een online georiënteerde business.' 

Timmers Verhoeven: 'De transitie van Elektor en Xingo van een traditionele vakuitgeverij naar een informatieplatform met een sterk groeiend e-commerce aandeel, is zeer inspirerend om daaraan bij te gaan dragen. Het internationale karakter van de business biedt daarbij een extra uitdaging. Ik kijk daarom met veel plezier uit naar mijn nieuwe baan bij Zhomer.'

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken